فرمانده سپاه ناحیه پاوه:

منافقان با ترور شهید بهشتی در هفتم تیر بر طبل رسوایی خود کوبیدند

سرویس: سیاسیکد خبر: 301059|18:44 - 1402/04/07
نسخه چاپی
منافقان با ترور شهید بهشتی در هفتم تیر بر طبل رسوایی خود کوبیدند
فرمانده سپاه ناحیه پاوه گفت: منافقین در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی با ترور فیزیکی این شهید و 72 تن از یارانش در هفتم تیر بر طبل رسوایی خود کوبیدند.

به گزارش هزارماسوله ، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه بمناسبت سالروز 7 تیر و شهادت دکتر بهشتی و 72 تن از یارانش در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: تیرماه سال 1360 سالگرد فاجعه بمب گذاری در دفتر حزب جمهوری اسلامی است؛ فاجعه خونباری که منجر به شهادت آیت‌الله بهشتی، دبیر کل حزب و 72 تن از یاران امام شد که اکثر آن‌ها مسئولیت‌هایی را در اداره امور کشور بر عهده داشتند.

 

سرهنگ مسعود دوستی افزود:‌ این روز یادآور شهادت یکی از شاخص‌ترین مبارزان و چهره‌های انقلاب اسلامی ایران، شهید مظلوم آیت االله بهشتی و 72 نفر از یاران ایشان در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.  

 

وی با اشاره به نابسامانی‌های سال‌های نخستین پس از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ما بحران های زیادی را در اوایل انقلاب داشتیم و این انقلاب  به سادگی که امروز در امنیت و ارامش هستیم بدست نیامده  و حاصل اتفاقات بزرگی بوده است.

 

وی گفت: فاجعه عظیم و جانسوز هفتم تیر ماه ۱۳۶۰ از وقایع معنادار در تاریخ ایران اسلامی است که می تواند تا ابد رسوایی منافقین ضد خلق و ادعای مبارزه دروغین آنها را در مقابل دید جهانیان قرار دهد.

 

وی در پایان با بیان اینکه منافقین همواره در صدد حذف و ترور چهره های انقلابی بودند افزود: منافقین در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی به خوبی نقش پررنگ این شهید را دریافته بودند و همواره با پخش شایعات، ترورهای شخصیتی، تهمت‌ها و افتراها نسبت به این شهید در جامعه خواستار کم رنگ کردن نقش آن در مسیر انقلاب بودند و در نهایت با ترور فیزیکی این شهید و 72 تن از یارانش در هفتم تیر بر طبل رسوایی خود کوبیدند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد