مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پاوه:

ترور نافرجام رهبر انقلاب سند رسوایی منافقین خلق است/ترور شهید بهشتی یکی از بزرگ ترین اسناد جنایات غرب است

سرویس: سیاسیکد خبر: 301060|18:46 - 1402/04/07
نسخه چاپی
ترور نافرجام رهبر انقلاب سند رسوایی منافقین خلق است/ترور شهید بهشتی یکی از بزرگ ترین اسناد جنایات غرب است
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پاوه گفت: ترور نافرجام رهبر انقلاب سند رسوایی منافقین خلق است.

به گزارش هزارماسوله ، ششم تیرماه سال1360 در حالی که تنها شش روز از شهادت مصطفی چمران، گذشته بود، پروژه حذف رهبران اصلی جریان پیرو خط امام (ره)، با انفجار بمب کار گذاشته شده در ضبط صوت قرار داده شده روی تریبون سخنرانی آیت‌الله خامنه‌ای در مسجد ابوذر تهران، توسط منافقین کلید خورد.  

 

در این باره مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پاوه به خبرنگار ما گفت: ترور نافرجام مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، در حافظه تاریخی ملت عزیز ایران عرصه تقابل جبهه پوشالی ضد انقلاب داخلی به سرکردگی سازمان منافقین با جبهه متحد انقلاب اسلامی و در واقع سند رسوایی منافقین خلق است.

 

حجت الاسلام والمسلمین عباس جعفری افزود: آن روزها منافقان سنگدل مسلح از هر وسیله‌ای برای آسیب زدن به انقلابی که تنها سه سال از عمرش می‌گذشت، استفاده می‌کردند. تابستان سال ۱۳۶۰، تابستان پرحادثه تاریخی کشورمان بود.

 

وی گفت: منافقان علاوه بر این ترور، هفتم تیرماه حادثه دفتر حزب جمهوری، شهادت دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران او همچنین هشتم شهریورماه سال ۶۰ و شهادت حجت‌الاسلام باهنر، رجایی و سرهنگ دستجردی را رقم زدند و این عزیزان را به خاک و خون کشیدند.

 

حجت الاسلام جعفری گفت: ترور شهید بهشتی و 72 تن از یارانش یکی از بزرگ ترین اسناد جنایات تروریست های غرب و منافقین است.

 

وی ادامه داد: پس از واقعه هفتم تیر و شهادت شهیدبهشتی و یارانش، سازمان منافقین انتظار داشت که با ایجاد یک موج گسترده ترور و به راه انداختن هرج و مرج در جامعه، شرایط داخلی روز به روز آشفته‌تر شود و در شرایطی که جنگ تحمیلی در اوج خود قرار داشت، نظام نوپای جمهوری اسلامی، آسیبی سخت و جبران ناپذیر ببیند.

 

وی اضافه کرد: اما حمایت گسترده ملت از امام (ره) و نظام، همه نقشه‌ها را نقش بر آب کرد و منافقین خشمگین از چنین شرایطی، به ترور‌های کور و به شهادت رساندن یاران صدیق انقلاب روی آورده بودند.

 

وی ادامه داد: امروز نیز پس از گذشت چهار دهه ، اقدام اخیر پلیس آلبانی در یورش به مقر سازمان منافقین در این کشور ، نشانه روشن آگاه شدن حامیان اروپایی منافقین و ضد انقلاب از فریبکاری، دغل بازی و ادامه جنایت پیشگی منافقین طی دهه‌های اخیر شمار می‌رود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد