سرهنگ دوستی: زنان ما، با سلاح ایمان و بصیرت در سنگر خانواده در تلاش برای شکستن توطئه‌های دشمنان هستند/ حاج آقا جلیلیان: محبت به علی و ال علی(ع) و اهل بیت پیغمبر(ص) باید عملی باشد

سرویس: سیاسیکد خبر: 301067|12:32 - 1402/04/14
نسخه چاپی
سرهنگ دوستی: زنان ما، با سلاح ایمان و بصیرت در سنگر خانواده در تلاش برای شکستن توطئه‌های دشمنان هستند/ حاج آقا جلیلیان:  محبت به علی و ال علی(ع) و اهل بیت پیغمبر(ص) باید عملی باشد
فرمانده سپاه ناحیه پاوه گفت: زنان ما امروز، با سلاح ایمان معنویت و بصیرت در سنگر خانواده در تلاش برای شکستن توطئه‌های دشمن هستند و در این گام شایسته است همچنان با هوشیاری و بصیرت عمل نمایند.

به گزارش هزارماسوله ، فرماندهی سپاه ناحیه پاوه در مراسمی بمناسبت عید سعید غدیر در سخنانی  اظهار داشت: دشمن امروز سعی دارد مبامی اعتقادی و ارزشی جامعه اسلامی ما را مورد هجمه قرار دهد و خانواده و زن مسلمان و جوانان را محور این هجمه قرار داده است .

 

وی گفت: زنان ما امروز، با سلاح ایمان معنویت و بصیرت در سنگر خانواده در تلاش برای شکستن توطئه‌های دشمن هستند و در این گام شایسته است همچنان با هوشیاری و بصیرت عمل نمایند.

 

وی ادامه داد: سنگر خانواده باید سنگری قوی، دژی محکم در مقابل همه هجمه ها باشد و کانون گرمی جهت پرورش فرزندان صالح برای آینده انقلاب و  کشورباشد مانند انچه که در دفاع مقدس اتفاق افتاد.

 

وی در پایان گفت: ما نباید  فرزندانمان را تحت تاثیر فضای مجازی رها سازیم چرا که در تربیت انها نقش منفی خواهد داشت فضای مجازی و رسانه نیازمند سواد رسانه ای است که بایست در این حوزه هم قوی تر عمل کنیم.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص)استان کرمانشاه نیز در مراسم فرهنگی خانواده بمناسبت دهه امامت و ولایت که در سپاه ناحیه پاوه برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: علاقه و دوست داشتن حضرت علی(ع) سرمایه عظیمی برای اهل تشیع و تسنن است.

 

حجت الاسلام والمسلمین جلیلیان افزود: عشق به اهل بیت علیهم السلام در دیدگاه علی علیه السلام از اهمیت ویژه ای برخوردار است و آن حضرت در فرصت های مختلف، درجات، زمینه ها، نشانه ها، آثار و برکات، آفات و موانع و شیوه های ایجاد محبت اهل بیت علیهم السلام را بیان فرموده است.

 

وی گفت: عشق به اهل بیت علیهم السلام زمینه ساز عشق به خداوند است و دوست داشتن اهل بیت پیامبر صلی الله علیه و آله مهر ورزیدن به ارزش های والای الهی می باشد.

 

وی ادامه داد: محبت به علی و ال علی(ع) و اهل بیت پیغمبر باید عملی باشد و باید در عمل نشان داده شود، و باید به همان ارزش های دینی پایبند باشند .

 

وی در پایان گفت: محبت به اهل بیت باید مایه برکت و آسایش بر همسایه نیز باشد، و به هم اتحاد داشته باشند و آیین محبت به اهل بیت، صفا و صمیمیت است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد