فرمانده سپاه ناحیه پاوه:

نظام سلطه برای از بین بردن غیرت جامعه اسلامی حجاب را مورد هدف قرار داده است+تصاویر

سرویس: سیاسیکد خبر: 301081|19:27 - 1402/04/21
نسخه چاپی
نظام سلطه برای از بین بردن غیرت جامعه اسلامی حجاب را مورد هدف قرار داده است+تصاویر
فرمانده سپاه ناحیه پاوه گفت: امروزه نظام سلطه برای از بین بردن غیرت در جامعه اسلامی حجاب را مورد هدف قرار داده است و با ابزار رسانه سعی می کند سیاسیت های خود را در داخل کشور پیاده کند .

به گزارش هزارماسوله ، فرمانده سپاه ناحیه پاوه در همایش تجلیل از فرهنگیان و دانش آموزان و فعالان حوزه عفاف و حجاب که با همت آموزش و پرورش، بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی در سالن ارشاد اسلامی برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: این روزها برخی اهتمام ها و تلاش ها با طراحی بیرونی و هدف گذاری های خاص صورت می گیرد تا موضوع روشن حجاب را به مسئله جامعه تبدیل نماید در این فرایند روند تبدیل حجاب از موضوعی فرهنگی با ابعاد روشن شرعی به یک مسئله امنیتی به وضوح دیده می شود از این رو می توان دو گروه عمده را در پشت صحنه مسئله حجاب از هم تفکیک و دسته بندی کرد گروهی که به مثابه ماموریتی بیرونی به وضوح در جامعه ایران دیده می شود.

 

سرهنگ مسعود دوستی افزود: گروهی که به مثابه ماموریتی بیرونی از سوی دشمنان انقلاب به این مساله نگاه امنیتی داشته و می خواهند حجاب را به یکی از حلقه های مهم زنجیره ای مسایل و مشکلات جمهوری اسلامی تبدیل و از آن طریق جامعه را دو قطبی نمایند.

 

وی گفت: گروه دوم افراد کشف حجاب کننده بسیاری از خانم هایی هستند که از سر نااگاهی و فریب خوردگی دست به این حرام شرعی و سیاسی می زنند.

 

وی ادامه داد: مسلما نحوه مواجهه با این دو گروه عمده متفاوت است با گروه اول بنا به تاکید رهبر معظم انقلاب به حرام شرعی و سیاسی بودن کشف حجاب و این که در امتداد زنجیره دشمنی ها با انقلاب و نظام اسلامی عمل می کنند باید با شدت و قاطعیت عمل کرد.

 

وی اضافه کرد: اما گروه دوم نیاز به تبیین و روشنگری مسئله حجاب و فلسفه ان و همچنین پیامدهای کشف حجاب دارد در این موضوع باید با زبان اقناعی و منفعت محور برای بانوان گرانقدر و عفیفه جامعه اسلامی جا بیافتد که دود بد حجابی در وهله اول به چشم خود بانوان خواهد رفت.

 

سرهنگ دوستی تصریح کرد: در این صورت زندگی آنان با انواع ناآرامی ها پیامدهای اخلاقی و نگاه کالایی مواجه می سازد در این زمینه تجربه شکست خورده غرب و دنیای سرمایه داری پیش روی همگان قرار دارد.

 

وی گفت: امروزه نظام سلطه برای از بین بردن غیرت در جامعه اسلامی حجاب را مورد هدف قرار داده است و با ابزار رسانه سعی می کند سیاسیت های خود را در داخل کشور پیاده کند .

 

وی در پایان گفت: سلامت روانی و امنیت اخلاقی جامعه و خانواده حوزه هایی هستند که با تحقق جرم رعایت نکردن حجاب شرعی آسیب می بیند بنابراین جرم مورد بحث در شعار جرایم عمومی است و تعقیب کردن مرتکب ان نیازمند دعوای شاکی خصوصی نیست فلسفه جرم انگاری رعایت نکردن حجاب شرعی نیز پاسداری از امنیت اخلاقی جامعه است.

 

پیش از این مدیر آموزش و پرورش پاوه هم ضمن خیر مقدم به مهمانان به ایراد سخنانی پرداخت.