بازگشت قهرمان طلایی جهان به بانه وره+تصاویر

سرویس: ورزشیکد خبر: 301098|18:01 - 1402/04/29
نسخه چاپی
بازگشت قهرمان طلایی جهان به بانه وره+تصاویر
عصر امروز یاسین خسروی دارنده مدال طلای جهان به شهر خود شهر بانه وره بازگشت.

به گزارش هزارماسوله ، یاسین خسروی در مسابقات جهانی پارادوو میدانی جهان که در پاریس برگزار شد، با ثبت رکورد جدید و شکستن رکورد قبلی خود در پرتاب وزنه، موفق به کسب مدال طلای جهان شد.

 

عصر امروز که مردم پاوه و بانه وره بی صبرانه منتظر بازگشت قهرمانشون بودند یاسین خسروی دارنده مدال زرین مسابقات پارادوو میدانی جهان، در میان استقبال پرشور مردم و مسئولان وارد شهر بانه وره شد.

 

این ورزشکار ضمن آنکه با کسب این مدال سهمیه کسب مسابقات پاراالمپیک پاریس در سال آینده را کسب کرد، تاکنون صاحب چندین مدال طلایی دیگر در مسابقات آسیایی و کشوری نیز می باشد.

 

یاسین خسروی به خبرنگار ما گفت: خدارو شکر می کنم که زحماتی که کشیدم مزدشو گرفتم و این مسابقات هم مسابقات جهانی پاریس بود که همه حریفانی از سرتاسر جهان حضور داشتند من نیز در این مسابقات شرکت کردم.

 

وی افزود: خدارو شکر من خودم که قبلا رکورد جهانی را داشتم، در این مسابقات مجددا رکورد خودم را شکستم و ضمن کسب مدال طلا سهمیه کسب مسابقات پاراالمپیک پاریس در سال آینده را نیز کسب کردم.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان پاوه نیز به خبرنگار ما ضمن تبریک کسب این موفقیت به یاسین خسروی و کل شهرستان گفت: این مسابقات جهانی پارادوو میدانی که در پاریس برگزار شد یاسین خسروی ورزشکار ارزنده شهرستان موفق به کسب مدال طلا شد و رکورد خود را که اسفند سال گذشته در امارات به ثبت رسانده بود شکست.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد