فرمانده سپاه ناحیه پاوه:

عملیات مرصاد، چهره منافقین را برای ملت ایران نشان داد

سرویس: سیاسیکد خبر: 301128|07:35 - 1402/05/09
نسخه چاپی
عملیات مرصاد، چهره منافقین را برای ملت ایران نشان داد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه گفت: عملیات مرصاد یکی از صحنه‌‌هایی بود که چهره منافقین به عنوان دشمن ملت ایران عیان شد و این عملیات در پاسخ به عملیاتی به نام فروغ جاویدان صورت گرفت.

به گزارش هزارماسوله ، فرماندهی سپاه ناحیه پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما درخصوص عملیات مرصاد اظهار داشت: عملیات مرصاد یکی از صحنه‌‌هایی بود که چهره منافقین به عنوان دشمن ملت ایران عیان شد و این عملیات در پاسخ به عملیاتی به نام فروغ جاویدان صورت گرفت، که توسط نیروهای منافقین مستقر در عراق، طراحی و اجرا و از پشتیبانی کامل دولت وقت عراق برخوردار بود.

 

سرهنگ مسعود دوستی افزود: با رشادت و ایثار رزمندگان اسلام و مدافعان انقلاب اسلامی، این عملیات بعد از چند روز درگیری با پیروزی نیروهای جمهوری اسلامی، به پایان رسید.

 

وی گفت: در جریان عملیات مرصاد، صدام و صدامیان که در طول سال‌های دفاع مقدس هیچ نتیجه‌ای نگرفته بودند، تلاش کردند تا به خیال خام خود به کمک منافقان ایران را تسخیر کنند که با مقاومت جانانه رزمندگان و نیروهای هوانیروز و ارتش و سپاه مواجه شده و تار و مار شدند.

 

وی ادامه داد: رزمندگان اسلام در این عملیات در اوج اقتدار، عزت و شکوه با منافقین مقابله کردند و پرونده هشت ساله دفاع مقدس را بسته و برای همیشه طومار منافقین کوردل را در هم پیچیدند و اینگونه به تعبیر مقام معظم رهبری جنگی که از استان کرمانشاه شروع شده بود، با همین علمیات در همین استان خاتمه پیدا کرد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دشمنان در هر دوره با روشهای مختلف با ما دشمنی داشته اند گفت: دشمنان امروز با اهانت به قران کریم و سوزاندن کتاب الله به دنبال ایجاد تفرقه در بین ادیان الهی هستند.

 

وی با بیان اینکه امروز تابش روزافزون کلام نورانی خداوند روز بروز دل‌های بیشتری از انسان های کره زمین را به سوی حق جذب می‌نماید گفت: استکبار جنایتکار جهانی این حقیقت را برنمی‌تابند و به همین دلیل پیوسته درصدد اقدام به اهانت به مقدسات مسلمانان هستند.