امام جمعه پاوه:

بی تفاوتی و ضعف مدیریت برخی مسئولین، موجب نارضایتی مردم شده است/ در این عصر، هر روز به شیوه ای جدید به قرآن کریم اهانت می کنند

سرویس: سیاسیکد خبر: 301136|17:55 - 1402/05/13
نسخه چاپی
بی تفاوتی و ضعف مدیریت برخی مسئولین، موجب نارضایتی مردم شده است/ در این عصر، هر روز به شیوه ای جدید به قرآن کریم اهانت می کنند
امام جمعه پاوه گفت: ضعف مدیریت و بی تفاوتی برخی مسئولین و کارگزاران در کشور موجب نارضایتی مردم به ویژه در حوزه اقتصادی شده است.

به گزارش هزارماسوله ، ماموستا ملاقادر قادری در خطبه های نماز جمعه این هفته پاوه ، افزود: مشکلات امروز کشور مانند تورم و گرانی، ضعف نظارت بر بازار، بیکاری ، تنش آبی و وقوع سیل در برخی مناطق را ناشی از این دانست که در وقت و زمان مناسب برنامه ریزی و سیاستگذاری دقیقی صورت نگرفته و مشکلات امروز بر زندگی تمامی آحاد جامعه تاثیر گذاشته و کارگزاران باید در برنامه ریزی ها و انجام امور تجدید نظر کنند.

 

وی ادامه داد: هر چند مشکلاتی در کشور داریم اما برخی مدیران به دنبال سوءاستفاده از فرصت هستند و شبکه های ماهواره ای معاند نیز به دنبال دامن زدن به این ضعف ها و نارسائی ها هستند.

 

خطیب جمعه پاوه با اشاره به دیدار روز گذشته رییس جمهور کشور با یکی از خانواده های ایثارگر که ۳ شهید را تقدیم انقلاب کرده تصریح کرد: متاسفانه برخی مسئولین فداکاری های خانواده های شهدا و ایثارگر که برای این انقلاب و نظام جان خود را فدا کرده اند، نادیده می گیرند و قدردان نیستند .

 

ماموستا قادری با بیان اینکه کشور هنوز با مشکلاتی مواجه است و برخی نیازهای مردم برآورده نشده گفت: اما مردم نیز در مقابل قدر نعمت های خدادادی و امکانات و خدماتی مانند آب ، برق ، گاز و ... را که در اختیار دارند نمی دانند و باید شاکر باشیم .

 

وی اضافه کرد: در روزهای گذشته مقداری میوه در بازار پاوه عرضه شده که در سبدهای میوه، صفحاتی از قرآن کریم در زیر میوه ها تعبیه شده که با پیگیری ها مشخص شد این اهانت در یکی از استانهای جنوبی کشور انجام گرفته و با واسطه این میوه ها به بازار پاوه رسیده است.

 

ماموستا قادری تاکید کرد: در عصر حاضر هر روز به شیوه ای جدید به قرآن کریم اهانت می کنند اما اینکه چرا در کشور ما و در یک استان فرهنگی و مذهبی این اقدام صورت می گیرد مایه تعجب است.

 

امام جمعه پاوه اظهار داشت: امروز ارتکاب به گناه آشکار شده و بلافاصله در شبکه های اجتماعی منتشر می شود تا فساد گسترده تر و جامعه دچار خسران و ضرر شود.

 

ماموستا ملاقادر قادری با بیان اینکه مرگ هر لحظه در کمین است و باید به فکر توشه و سرمایه ای برای قبر و قیامت باشیم تصریح کرد: در طول ۱۰ روز گذشته ۱۶ نفر از اهالی منطقه اورامانات به دلایلی فوت کرده اند که ۱۱ نفر از آنان جوان بوده اند و ۱۰ نفر نیز بر اثر تصادف جان خود را از دست داده اند ، پس در هر حال به فکر آخرت باشیم.

 

وی بیان داشت: یکی از مهمترین موضوعاتی که در سوره های مبارکه جمعه و منافقین به آن اشاره شده ،این است که از دنیا و آخرت غافل نشویم و در زندگی عاقل و هوشیار باشیم تا بین ما و پروردگار فاصله ایجاد نشود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد