امام جمعه پاوه:

در عصر ما کار رسانه ای بسیار سخت است/ نقش محراب و منبر را نمی توان نادیده گرفت

سرویس: سیاسیکد خبر: 301146|14:25 - 1402/05/17
نسخه چاپی
در عصر ما کار رسانه ای بسیار سخت است/ نقش محراب و منبر را نمی توان نادیده گرفت
امام جمعه پاوه گفت: در عصر ما فعالیت در فضای مجازی و کار رسانه ای بسیار سخت است و هر شهر و منطقه ای حتی کوچک و کم جمعیت، اکنون یک رسانه در اختیار دارند.

به گزارش هزارماسوله ، امام جمعه پاوه در مراسم روز خبرنگار در پاوه که صبح امروز با حضور فرماندار و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: در اسلام منبر و محراب اولین رسانه مسلمانان بوده و از صدر اسلام تاکنون ، این رسانه فعالیت داشته است و به مردم خدمت کرده است.

 

ماموستا ملا قادر قادری افزود: شهر پاوه به دلیل رسانه های غنی محراب و منبر و وجود صاحبان قلم و اهل فرهنگ، مایه افتخار دوستان و حسادت دشمنان است و همین خصیصه بارز موجب شده که رهبر انقلاب در سفر پاوه از فرهنگ این مردم به نیکی یاد می کند.

 

وی ادامه داد: در کشور ما هم رسانه ها به خوبی ایفای نقش کرده اند اما در این میان نمی توان نقش محراب و منبر را نادیده گرفت.

 

وی گفت: در عصر ما فعالیت در فضای مجازی و کار رسانه ای بسیار سخت است و هر شهر و منطقه ای حتی کوچک و کم جمعیت، اکنون یک رسانه در اختیار دارند.

 

ماموستا قادری گفت: انتظار از صاحبان رسانه ها این است که واقعیت ها را بازگو کنند حتی اگر بازگو کردن واقعیت ها سخت باشد.

 

وی گفت: کسانی که بر رسانه ها حاکم هستند بر افکار مردم نیز صاحب هستند.

 

ماموستا قادری با بیان اینکه استقلال و تعالی هر قومی بستگی به فرهنگ آن قوم دارد گفت: ما منکر فعالیت ماهواره و سایر رسانه ها نیستیم اما باید مردم به ویژه خبرنگاران زمینه انحطاط جوانان را فراهم نکنند.

 

امام جمعه پاوه ادامه داد: امروز دشمنان با شبیخون فرهنگی بر علیه ملت و خانواده های ما، قصد دارند با استعمار فرهنگی بر جامعه اسلامی حاکم شوند.

 

ماموستا قادری با بیان اینکه کار فرهنگی و رسانه ای ما ضعیف است گفت: امروز دشمن به دنبال ایجاد اختلاف مذهبی و قومی، ترویج فرهنگ بی حجابی و بد حجابی، خالی کردن مغز جوانان از فرهنگ بومی، اشاعه فساد اخلاقی و ترویج مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی در بر علیه ملت ایران است.

 

وی با اشاره به برجسته کردن حقوق زنان از جانب دشمنان نیز خاطر نشان کرد: آزادی زنان ایرانی از زنان عربستان بیشتر است اما باز توجه دشمنان بر ترویج بی حجابی در کشور ما است.

 

ماموستا قادری در پایان گفت: امروز در جنگ نرم قرار داریم و صاحبان قلم باید هوشیار باشند و با دقت نظر مطالعه کنند و در انتشار مطالب آگاهی و هوشیاری بیشتری داشته باشند.

 

فرماندار شهرستان پاوه نیز ضمن تبریک این روز به خبرنگاران در سخنانی اظهار داشت: جهاد تبیین گوشه ای از فعالیت و کار خبرنگاران است که باید در جهت روشنگری مردم نسبت به مسائل پیرامون قلم بزنند.

 

علیرضا حیدری افزود: دشمنان در بحث اطلاع رسانی نمی خواهند که واقعیت ها به افکار عمومی جامعه تزریق شود و به دنبال انتشار مطالب و اخباری خلاف واقع در جامعه ما هستند.

 

وی ادامه داد: دشمن مرتب در حال تزریق افکار منفی به جامعه ما و مردم ما است و در این میان هم خاموش ننشسته است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد