امام جمعه پاوه: دینداری و مردمداری باید در اولویت داوطلبین انتخابات مجلس باشد

سرویس: سیاسیکد خبر: 301153|17:44 - 1402/05/20
نسخه چاپی
امام جمعه پاوه: دینداری و مردمداری باید در اولویت داوطلبین انتخابات مجلس باشد
امام جمعه پاوه با اشاره به پیش ثبت نام ۵۰ نفر از داوطلبین انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه اورامانات در سه روز گذشته گفت: ثبت نام و اعلام آمادگی این تعداد افراد از سویی مایه خوشحالی است چرا که بیانگر همراهی مردم با نظام و انقلاب است اما در هر حال باید خدمتگزاری، دینداری و مردمداری در اولویت این افراد باشد.

به گزارش هزارماسوله ، ماموستا ملاقادر قادری در خطبه های نماز جمعه این هفته پاوه، در سخنانی اظهار داشت: نمایندگان چند دوره گذشته مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی در تعامل با مردم و مردمداری ضعیف عمل کرده اند که امیدواریم این رویه تغییر کند.

 

امام جمعه پاوه ادامه داد: امنیت حاکم بر منطقه و حضور گسترده مردم در انتخابات پیش رو برای کشور بسیار مهم است.

 

خطیب جمعه پاوه تصریح کرد: در قضیه کولبری همواره تاکید داشته ایم کولبری شغل نیست و افرادی هم که به ناچار به آن روی می آوردند باید خطری آنها را تهدید نکند که منجر به زخمی و یا فوت آنها شود.

 

ماموستا قادری تاکید کرد: مرز شهرستان پاوه نیازمند این است که قانونمند شود و در این راستا باید دولت با جدیت بیشتر اهتمام کند و به فکر معیشت مردم مرزنشین باشد.

 

وی اضافه کرد: دولت در کنار ارائه خدمات اولیه به مردم، باید وضعیت معیشت و اشتغال آنها را به ویژه در مناطق مرزی بهبود ببخشد.

 

ماموستا قادری گفت : عصر و زمانه در زندگی ما انسانها بسیار مهم و موثر هستند و افراد زمانه شناس همواره مورد توجه قرآن و حدیث هستند و پیامبرگرامی اسلام (ص) نیز برای آنها دعای خیر می کند .

 

امام جمعه پاوه با اشاره به اینکه سوره عصر تسکین دهنده و آرامبخش جامعه بشری است اظهار داشت: انسانها در هر عصری که باشند در خسران زندگی می کنند مگر اینکه چهار اصل ، ایمان به خدا ، انجام عمل صالح، امر به معروف و نهی از منکر و توصیه به صبر را در هر حال انجام دهند.

 

ماموستا ملاقادر قادری تصریح کرد: عصر ما با اعصار گذشته بسیار متفاوت است چرا که امروز در دورترین نقطه دنیا هر اتفاقی روی دهد بلافاصله باخبر خواهیم شد که بیانگر آن است انسانها و قاره ها به ظاهر به هم نزدیک شده اند اما در واقع در تفکر و بینش هنوز فاصله ها دارند.

 

وی بیان داشت: در عصر ما مشکلات زیاد است پس باید در زندگی هوشیار باشیم چرا که هر نفسی که بر می آید و هر قدمی که برمی داریم به مرگ نزدیکتر می شویم.

 

امام جمعه پاوه گفت: پیامبر گرامی اسلام (ص) در حدیثی برای افراد زمانه شناس دعای خیر می فرماید و اشاره می کند :خداوند افرادی را که زمانه شناس هستند و زرق و برق دنیا آنها را نمی فریبد و در مسیر حق و حقیقت گام بر می دارند ، رحمت خود را ارزانی دار.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد