فرماندار پاوه در شورای اداری:

هیچ برنامه ای نمی تواند مردم را از نظام و انقلاب جدا کند/26 مرداد پاوه حماسه به یادماندنی شهرستان است

سرویس: سیاسیکد خبر: 301159|12:06 - 1402/05/22
نسخه چاپی
هیچ برنامه ای نمی تواند مردم را از نظام و انقلاب جدا کند/26 مرداد پاوه حماسه به یادماندنی شهرستان است
فرماندار پاوه گفت: هیچ برنامه ای نمی تواند مردم را از نظام و انقلاب جدا کند و توطئه های دشمنان بر مردم ما، بدون تاثیر خواهد بود و مردم عزیز این توطئه ها را با حضور خود خنثی خواهند کرد.

به گزارش هزارماسوله ، فرماندار پاوه در جلسه شورای اداری این شهرستان در سخنانی  ضمن تقدیر و تشکر از اصحاب رسانه شهرستان بمناسبت روز خبرنگار گفت: از اداراتی که به مناسبت روز خبرنگار قدردان رسانه ها بودند و نشست تجلیل از خبرنگار را برگزار کردند تقدیر و تشکر داریم.

 

حیدری با اشاره به برگزاری دوره کارگاه آموزشی خبرنویسی برای روابط عمومی ها گفت: عملکرد دستگاههای اجرایی در حوزه فعالیت خود از طریق روابط عمومی ها به اطلاع مردم برسد که مردم از فعالیت های آن سازمان و نهاد اطلاع داشته باشند.روابط عمومی ها باید توسط مدیران تقویت شوند.

 

وی با اشاره به فرارسیدن سالروز شکست حصر پاوه اظهار داشت: کمیته های ده گانه با زیر مجموعه های خود از ظرفیت تمامی شهرستان برای برگزاری یادواره شهدای 26 مرداد استفاده خواهند کرد و در بحث اسکان برای مهمانان از راه دور، نیز نباید با کمبود مواجه شوند و کلیه ادارات که دارای مکان مهمانسرا باشند همکاری نمایند.

 

علیرضا حیدری افزود: تمام تلاش ما این است که مراسم سالروز شکست حصر پاوه به خوبی در شهرستان پاوه برگزار شود.

 

وی گفت: 26 مرداد پاوه سالروز شکست حصر این شهرستان بعد از پیام بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران(ره) است که برای مردم پاوه و ایران دو حماسه و دو روز به یادماندنی را به ثبت رساند، حماسه ازاد سازی پاوه و آزاد سازی آزادگان از زندان های عراق بود که از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل افسران عراق ایستادگی و مقاومت ملت ایران را به منصه ظهور گذاشتند.

 

فرماندار پاوه با بیان اینکه، آزادگان یادگاران دوران اسارات در زندان های بعث هستند، خاطر نشان کرد: در شهرستان 20 آزاده در ادارات مشغول هستند که در این ایام از سوی مدیر مربوطه تجلیل به عمل آید.

 

وی با اشاره به فرارسیدن هفته دولت در اول شهریور نیز گفت: در هفته دولت هم برنامه ریزی برای هرچه بهتر مراسمات با ارائه گزارش عملکرد دستگاهها مد نظر باشد که هر اداره ای در راستای وظایف خود عملکرد و فعالیتهای یکساله را از طریق فضای مجازی به اطلاع مردم برسانند.

 

وی با اشاره به برگزاری انتخابات در سال جاری نیز گفت: از نخبگان و توانمندان تقاضا داریم که اگر شرایط خدمت به مردم را دارند به پیش ثبت نام انتخابات در این مرحله اقدام نمایند.

 

فرماندار پاوه اضافه کرد: هیچ برنامه ای نمی تواند مردم را از نظام و انقلاب جدا کند و توطئه های دشمنان بر مردم ما، بدون تاثیر خواهد بود و مردم عزیز این توطئه ها را با حضور خود خنثی خواهند کرد.

 

وی تصریح داشت: مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت چهار راهبرد مهم رهبر معظم انقلاب برای انتخابات است که اگر همه ما بتوانیم به عنوان مدیران این 4 راهبرد را به درستی انجام دهیم بهترین و سالم ترین انتخابات را خواهیم داشت.

 

علیرضا حیدری گفت: دشمن به دنبال کمرنگ کردن مشارکت در انتخابات است که ان شاالله با یاری مردم، دشمن یک بار دیگر یاس و ناامیدی را با حضور مردم خواهند چشید.

 

وی با اشاره به پایانه مرزی شوشمی و حمایتهای ماموستا قادری نیز گفت: نواقصات موجودی که در این پایانه وجود داشت ما برطرف کرده ایم و از اقای شهریاری ریاست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان، جناب سرهنگ پرنو و مسئول فاوای استان، ریاست اداره برق و شهردار و شورای شهر نوسود و بخشدار سابق و فعلی تقدیر و تشکر داریم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد