سرپرست فرمانداری پاوه در دیدار با امام جمعه:

در سال جاری گازرسانی به شهرستان پاوه سبز خواهد شد / مردم داری، سر لوحه کار مدیران باشد + تصاویر

سرویس: سیاسیکد خبر: 301193|11:04 - 1402/06/02
نسخه چاپی
در سال جاری گازرسانی به شهرستان پاوه سبز خواهد شد / مردم داری، سر لوحه کار مدیران باشد + تصاویر
سرپرست فرمانداری پاوه گفت: مردم داری سر لوحه کار مدیران باشد و تلاش و خدمت صادقانه برای مردم داشته باشند .

به گزارش هزارماسوله ، فرماندار شهرستان پاوه در دیدار با امام جمعه پاوه بمناسبت آغاز هفته دولت در سخنانی با اشاره به‌ برخورداری خدمات زیر بنایی دولت، اظهار داشت: با آسفالت جاده روستای بله ای، به طول 1100 متر راههای آسفالت روستایی ما به صد در صد می رسد.

 

علیرضا حیدری افزود: در حوزه گازرسانی به روستاهای شهرستان، به زودی گاز رسانی به دو روستای ورا و داریان به بهره برداری می رسد و گازرسانی به روستای هجیج و نروی در دست اقدام است که ان شاالله این چند مورد نیز انجام شود گازرسانی در شهرستان سبز خواهد شد.

 

وی گفت: برق تمام خانوارهای بالای ۲۰ خانوار در شهرستان دارای برق هستند و در حوزه بهداشت و درمان، خدمات بسیار بزرگی صورت گرفته است.

 

حیدری ادامه داد: برای روستای هجیج با جمعیت حدود ۴۰۰ نفر، پروژه ی گازرسانی با مشکلات زیاد دست و پا گیر در ارتفاعات، به طول ۱۴ کیلومتر، از هفت کشان شهر نودشه به این روستا انتقال داده می شود.

 

وی افزود: امکان گازرسانی به این روستا از مسیر تونل های محدوده دریاچه سد داریان از نظر  ایمنی که مسافت حدود یک کیلومتری را نیز در بر می گرفت، فراهم نبود و مجبور شدند از سمت نودشه به هجیج به طول 14 کیلومتر انتقال دهند.

 

وی ادامه داد: عملیات اولیه این پروژه ۱۰ میلیارد تومان است، که اعتباری بالاتر از ۱۵ یا ۱۶ میلیارد نیاز دارد.

 

فرماندار پاوه گفت: مدیران ما باید از ویژگیهای اخلاقی شهدای دولت شهیدرجایی و با هنر، الگو بگیرند ویژگی اخلاقی این شهدا مردم داری بود.

 

وی اظهار کرد: مدیران نظام باید خود را خادم و خدمتگزار مردم بدانند و نوکری مردم را بکنند، چرا که این مردم هستند که بیش از ۴۰ سال در کنار نظام پا برجا ایستاده اند و همیشه پای کار هستتد .

 

وی خطاب به مدیران و مسئولان گفت: مردم داری سر لوحه کار مدیران باشد و تلاش و خدمت صادقانه برای مردم داشته باشند .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد