درخشش ژیمناستیک کاران پاوه ای در مسابقات استانی

سرویس: ورزشیکد خبر: 301225|11:16 - 1402/06/11
نسخه چاپی
درخشش ژیمناستیک کاران پاوه ای در مسابقات استانی
ژیمناستیک کاران پاوه ای در مسابقات قهرمانی استان خوش درخشیدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پاوه در گفتگویی اختصاصی با خبرنگارهزارماسوله ، اظهار داشت: مسابقات ژیمناستیک قهرمانی استان روز جمعه دهم شهریور در شهرستان اسلام آباد برگزار شد که ورزشکاران پاوه ای صاحب مدالهای رنگارنگ شدند.

 

سعدی توفیقی افزود: ژیمناستیک کاران شهرستان پاوه با مربیگری جناب آقای کیهان کریم زاده در این مسابقات خوش درخشیدند و در سه رده سنی صاحب گردن آویز طلا و مقام قهرمان قهرمانان که در ژیمناستیک مهمترین مدال و مقام می باشد، شدند.

 

وی گفت: در  رده سنی ۱۳۹۶ آریو مولودی به عنوان نفر اول قهرمان قهرمانان هم در حرکات زمینی و هم پرش خرک و همچنین در رده سنی ۱۳۹۷ سانیار بهرامی به عنوان نفر دوم قهرمان قهرمانان هم در حرکات زمینی و هم پرش خرک انتخاب شدند.

 

وی ادامه داد: در رده سنی ۱۳۹۵ دیار رحمانی نفر اول قهرمان قهرمانان، رده سنی ۱۳۹۴ سهیل بهروزی نفر دوم قهرمان قهرمانان، رده سنی ۱۳۹۴ محمد عارفی نفر سوم قهرمان قهرمانان، رده سنی ۱۳۹۴ محمد قادر پور نفر دوم پرش خرک ، رده سنی ۱۳۹۳ محمد کامیار قنبری نفر اول قهرمان قهرمانان، رده سنی ۱۳۹۳ ریبین حکیمی نفر سوم قهرمان قهرمانان و در رده سنی ۱۳۹۲ سام حدادی نفر دوم قهرمان قهرمانان انتخاب شدند.

 

توفیقی در پایان گفت: از آقایان آمانج مصطفایی و سینا دشه یی به عنوان کمک مربی که همراه تیم و همراه ژیمناستیک کاران بودند و همچنین از خانم فاطمه عبدی به عنوان سرپرست تیم تقدیر و تشکر داریم و به همه این عزیزان ورزشکار و خانواده هایشان و جناب آقای کیهان کریم زاده مربی و رییس هیات ژیمناستیک شهرستان پاوه تبریک عرض می کنیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد