فرماندار پاوه:

شعور سیاسی مردم، یاس و ناامیدی دشمنان را رقم زد / دوران دفاع مقدس، خلق حماسه های مردم ما برای دفاع از مملکت بود

سرویس: سیاسیکد خبر: 301243|21:19 - 1402/06/28
نسخه چاپی
شعور سیاسی مردم، یاس و ناامیدی دشمنان را رقم زد / دوران دفاع مقدس، خلق حماسه های مردم ما برای دفاع از مملکت بود
فرماندار پاوه با اشاره به دوران 8 سال دفاع مقدس نیز گفت: در دوران دفاع مقدس، ۸ سال سلحشوری و پایمردی و خلق حماسه های مردم برای دفاع از مرز و بوم و ناموس مملکت و از کیان نظام قابل تقدیر است .

به گزارش هزارماسوله ، فرماندار شهرستان پاوه در چهارمین نشست شورای اداری شهرستان که با هدف هماهنگی برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس برگزار شد، در سخنانی ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس، با بیان اینکه در هفته گذشته یکی از بزرگترین حماسه های مردم در طول تاریخ انقلاب، با هوشیاری و آگاهی خود مردم به عنوان حماسه بزرگ در مقابل دشمنان رقم خورد اظهار داشت: علی رغم تلاش دشمنان از ماههای گذشته از طریق سرویس های جاسوسی، رادیوهای بیگانه، شبکه های معاند و سایت های و کانالهای مختلف مبنی بر اینکه مردم ما را وادار به ناامنی و دچار شبهه و مشکلاتی را برای مملکت ایجاد کنند، اما واقعا مردم یک "نه" معناداری به تمامی فراخوان ها دادند.

 

علیرضا حیدری افزود: شعور سیاسی مردم در حدی قرار دارد که یاس و ناامیدی را به دشمنان رقم زد و بار دیگر دشمن به این موضوع رسید که نمی توان با این مردم مبارز و انقلابی وارد شد .

 

وی با بیان اینکه هر جایی که مردم حضور دارند پرچم ما بالاست گفت: نظام مقتدرانه با دشمنان خود برخورد خواهد کرد و اجازه نخواهد داد با حرفهای بی پایه و اساس در فضای مجازی در مملکت ناامنی را برای مردم ایجاد کنند.

 

وی ضمن تشکر از مردم و امام جمعه محترم در ارائه بیانات شیوا و رسا در نماز جمعه گفت: مردم ما علی رغم روز تعطیلی، نشان دادند که دشمن طبل توخالی می زند و ثابت کردند پای نظام و انقلاب هستند. و ما رشادت های همه شما مردم عزیز را ارج می نهیم .

 

فرماندار پاوه با اشاره به دوران 8 سال دفاع مقدس نیز گفت: در دوران دفاع مقدس، ۸ سال سلحشوری و پایمردی و خلق حماسه های مردم برای دفاع از مرز و بوم و ناموس مملکت و از کیان نظام قابل تقدیر است .

 

حیدری گفت: ان شاالله مردم عزیز ما در دیدار رهبر معظم انقلاب با پیشکسوتان دفاع مقدس، تهدید بزرگ را با حضور یک پارچه خود به فرصت بزرگ تبدیل نمایند و این یکی از فصول شورانگیز دفاع مقدس است که امسال باید متفاوت تر از سالیان گذشته باشد .

 

وی تصریح کرد: هدف از برنامه ها گسترش و انتقال و تعمیق فرهنگ جهاد و شهادت به نسل جوان و اکنون است چرا که بسیاری از جوانان ما که در جنگ نبوده اند امروز شاید ذهنی خالی از موضوع جنگ تحمیلی داشته باشند و وطیفه ما است که فرهنگ جهاد و شهادت را به نسل های حال و اینده با اجرای برنامه های فرهنگی  انتقال دهیم .

 

فرماندار پاوه ادامه داد: ما در دستاوردهای نظامی وابسته به هیچ کشوری نبوده ایم بلکه دانشمندان و فرزندان این اب و خاک در فرصت تحریم ها نشستند به جایگاههای بالا در قدرت نظامی و موشکی و پهبادی رسیدند و امروز قدرت دفاعی ما به اندازه ای است که هرجایی که اسم نظام ما و نیروهای نظامی ما می آید، حساب می برند.

 

حیدری با بیان اینکه امروز وحدت نیروهای مسلح و بسیج و مردم برای ایجاد بازدارندگی اهداف دشمنان ضروری است گفت: اگر لحظه ای پشت سر رهبری خالی شود دشمنان به اهداف خود می رسند و باید مثل گذشته همچنان که مردم حمایت خود را دریغ نکردند تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب اهداف نظام و انقلاب را پیگیری کنیم.

 

وی اظهار کرد: وحدت رمز موفقیت ماست، همه باید از اب و خاک و ناموسمان دفاع و عزت و اقتدار ملی را که در جای جای اب و خاک این مملکت بدست امده است حفط کنیم و دشمن هم به فکر فروپاشی و تفرقه و به فکر تجزیه اب و خاک این سرزمین است و ما با شعار محوری سال " ما متحدیم " اجازه چنین کاری نخواهیم داد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد