فرمانده سپاه ناحیه پاوه:

تفکر انقلابی اسلامی، سد راه دشمن شده است / رمز جاودانگی ملت ما خون شهداست

سرویس: سیاسیکد خبر: 301250|20:08 - 1402/07/01
نسخه چاپی
تفکر انقلابی اسلامی، سد راه دشمن شده است / رمز جاودانگی ملت ما خون شهداست
فرمانده سپاه ناحیه پاوه در خطبه های پیش از نماز جمعه این هفته گفت: تفکر انقلابی اسلامی و استکبار ستیزی و شهادت طلبی و معنویت سد راه دشمن شده است و این تفکر مرزها را در نوردیده است، به خیلی از کشورهای جهان صادر شده است.

به گزارش هزارماسوله ، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه در خطبه های پیش از نماز جمعه این هفته بمناسبت آغاز هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس علاوه بر آنکه رزمندگان ما که جانانه در خط مقدم جبهه ها در مقابل دشمنان ایستادگی می کردند، ملت ایران  پشتیبان رزمندگان خود بودند.

 

سرهنگ مسعود دوستی با بیان اینکه تمام کفر در مقابل ما ایستاده بود افزود: در آن زمان امریکا به عنوان بلوک غرب و شوروی و کشورهای وابسته آن به عنوان بلوک شرق، و همچنین کشورهای اروپایی، ادوات جنگی و نظامی در اختیار رژیم بعث عراق قرار می دادند.

 

وی گفت: پس از دوران دفاع مقدس دستاوردهای عظیمی بدست آوردیم و در سایه اتحادی که داریم، روز به روز به این دستاوردها افزوده می شود.

 

وی با بیان اینکه اگر به این دستاوردها دست پیدا نمی کردیم دشمنان، با ما دشمنی نداشتند گفت: تفکر انقلابی اسلامی و استکبار ستیزی و شهادت طلبی و معنویت سد راه دشمن شده است و این تفکر مرزها را در نوردیده است، به خیلی از کشورهای جهان  صادر شده است.

 

وی اضافه کرد: محور مقاومتی که امروز شکل گرفته است، فراتر از جعرافیای مرزی ایران است.

 

وی با اشاره به اینکه دشمنان در هر دوره دست از دشمنی با انقلاب ما برنداشته اند، و هر بار هم نقشه های انها به شکست منجر می شود گفت: انها باید بدانند، این ملت ملتی کارآزموده و آبدیده تر از آن است که اسیر توطیه های همراه با نیرنگ و فریب انان شوند.

 

سرهنگ دوستی اظهار داشت: دشمنان قسم خورده اسلام، بدانند که آنها نمی توانند نور خدا را که اسلام عزیز پرتو آن را می افشاند، خاموش کنند.

 

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه گفت: امروز ملت ما با درس گرفتن از وقایع صدر اسلام تا انقلاب اسلامی ،دوران دفاع مقدس و در برهه های دیگری از عمر انقلاب، کار آزموده شده به طوری که فتنه اخیر دشمن را در جنگ شناختی و ترکیبی با شکست مواجه کردند.

 

وی در پایان با بیان اینکه دشمنان هرگز ملت ایران را نشناخته اند گفت: رمز جاودانگی ملت ما خون شهداست و دشمن بداند، که ما ملت امام حسینیم T ما ملت قیام عاشوراییم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد