استاندار کرمانشاه در مراسم میلاد پیامبر در پاوه:

70 پروژه نیمه کاره استان، آماده بهره برداری است/ طرح کولبری، معیشت، امنیت و کرامت و سلامت مردم را تامین می کند

سرویس: سیاسیکد خبر: 301260|20:42 - 1402/07/06
نسخه چاپی
70 پروژه نیمه کاره استان، آماده بهره برداری است/ طرح کولبری، معیشت، امنیت و کرامت و سلامت مردم را تامین می کند
استاندار کرمانشاه گفت: در کنار ابلاغیه وزارت کشور و پیگیری هایی که از استان شده مقدمات یک طراحی خوب و قابل اجرا که هم معیشت مردم مناطق غربی را کمک می کند و هم امنیت و کرامت و سلامت فرزندان منطقه را تامین می کند، به دست خود مردم شکل می گیرد.

به گزارش هزارماسوله ، استاندار کرمانشاه در مراسم میلاد پیامبر گرامی اسلام(ص) که در مسجد جامع پاوه برگزار شد در سخنانی با اشاره به صفات رسول الله اظهار داشت: در ایات متعددی از قران کریم، خداوند متعال به تفصیل نکاتی را در وجود نازنین آن حضرت مطرح کرده است، که اگر بخواهیم پیامبرمان را بشناسیم این آیات، یک تصویر بسیار زیبا و کاملا گویا به وجود مبارک حضرت عنایت فرموده است.

 

دکتر صحرایی افزود: بنده اگر بخواهم پیامبر را بشناسم، از این آیات الهی گویاتر وجود ندارد ،ایاتی که خداوند یغمبر را معرفی فرموده است ، بیشتر می توانیم وجود پیامبر را بشناسیم.

 

وی با اشاره به اینکه چنین جلساتی فرصت خوبی است گفت: در جلوه ای از ایات الهی معرفی پیامبر را می خوانیم که این یک افتخار و سروری پیدا می کنیم و می دانیم که خداوند متعال وجود نازنین حضرت را به عنوان گل سر سبد هستی هدیه فرموده است که از او یاد بگیریم و در ان مسیر حرکت کنیم.

 

صحرایی با بیان اینکه نباید به خواندن و شنیدن درباره پیامبر اکرم، اکتفا کنیم ادامه داد: جلوه دوم این است که ایات شریفه الهی از ما می خواهد و به ما دستور می دهد که فقط به خواندن و شناختن اکفتا نکنید و او را الگو قرار دهید .

 

استاندار کرمانشاه گفت: این جلوه دوم، قدری مورد غفلت قرار گرفته است، و باید همراهی کنیم و به دنبال این جلوه دوم حرکت کنیم، و این نکته مهمی است که هرچه قدر وجود شریف را بشناسیم و در تبعیت از او تلاش کنیم ، مومن خواهیم بود.

 

وی تصریح کرد: این جلوه بسیار مهمی است، اینکه پیامبر را دوست داریم اما شباهتی در مسیر او ندارم کافی نیست، و باید حضرت را الگو قرار دهیم.

 

صحرایی گفت: یک تراز و شاخص بسیار روشن وجود دارد که اگر عاشق پیغمبریم و اگر مدعی همراهی ولایت پیغمبریم ، خداوند به صراحت در قرآن صفات پیروی آن حضرت را بیان کرده است.

 

استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در چند روز پیش یکی از نیازهای منطقه گیلانغرب را با تلاش همکاران که جاده مهم و مواصلاتی برای مردم منطقه است افتتاح کردیم.

 

صحرایی با اشاره به طرحهای مهم گازرسانی و خدمات دیگر در سرپل ذهاب گفت: به لطف الهی در نقطه نقطه استان روند خدمتگزاری برای تکمیل طرح ها و پروژه ها در دست اجرا هست اگرچه باید روز به روز به این خدمتگزاری افزوده شود.

 

وی با بیان اینکه تا پایان سال برخی از اقداماتی که با نگاه مردمی و جهادی به مردم استان تقدیم شود یک قلم بسیار اثر گذار است گفت: تکمیل نزدیک به 70 طرح و پروژه نیمه کاره و معطل مانده از سالهای گذشته از این طرحهای موثر برای مردم خواهد بود.

 

وی افزود: برخی از طرحها در شهرستان پاوه هم به دلایل مختلف معطل مانده اند که در جمع بندی کلی 70 پروژه انتخاب و برای بهره برداری اماده سازی شده است و به لطف الهی و قبل از پایان سال اکثر انها نهایی می شوند .

 

وی با اشاره به اینکه خداوند اراده فرموده است سرنوشت هر قوم را به وسیله خود آنها رقم بزند گفت: مردم استان کرمانشاه هم هرچه قدر به اینده این استان و امروز این استان خدمت کنیم نباید ساعتی را از خدمت از دست دهیم .

 

صحرایی اظهار کرد: بهترین کسانی که می توانند برای ابادانی استان خدمت کنند خود مردم هستند.

 

استاندار کرمانشاه همچنین با اشاره به پیگیری یک وعده به مردم شریف استان گفت: یکی از دغدغه های مهم مردم غرب استان  که سالهاست همه ما از آن رنج می بریم و تنها با همت جمعی می توان این آسیب ناخوشایند را به فرصت تبدیل کنیم بحث کولبری است.

 

وی با بیان اینکه از چند ماه قبل پیگیری هایی انجام شده و مصوبات خوبی در مجلس اتفاق افتاده است افزود: در کنار ابلاغیه وزارت کشور و پیگیری هایی که از استان شده مقدمات یک طراحی خوب و قابل اجرا که هم معیشت مردم مناطق غربی را کمک می کند و هم امنیت و کرامت و سلامت فرزندان منطقه را تامین می کند، به دست خود مردم شکل می گیرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد