‍ آیت الله علما:

رسول گرامی اسلام مهیمن بر همه انسان هاست/ قدرت های بزرگ امروز مغز ها افکار و جوان های ما را می خواهند

سرویس: سیاسیکد خبر: 301264|20:35 - 1402/07/06
نسخه چاپی
رسول گرامی اسلام مهیمن بر همه انسان هاست/ قدرت های بزرگ امروز مغز ها افکار و جوان های ما را می خواهند
نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه گفت: انسان در رابطه با رسول خدا نمی تواند حرف بزند همان جوری که ‌قران مهیمن بر کتب اسمانی است، رسول گرامی هم مهیمن بر ۱۲۴ هزار پیغمبر و مهیمن بر همه انسان هاست.

به گزارش هزارماسوله ، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در مراسم میلاد نبی مکرم اسلام(ص) در مسجد جامع پاوه در سخنانی اظهار داشت: این مراسم با شکوه و با عظمت با زحمات ماموستا قادری برگزار شده است و از همه اقشار مختلف مردم در اینجا جمع شده اند.

 

آیت الله علما افزود: میلاد پیامبر در روز ۱۲ و ۱۷ ربیع الاول مهم نیست بلکه مهم این است که ما دور هم جمع شویم با هم صحبت داشته باشیم.

 

وی گفت: انسان در رابطه با رسول خدا نمی تواند حرف بزند همان جوری که ‌قران مهیمن بر کتب اسمانی است، رسول گرامی هم مهیمن بر ۱۲۴ هزار پیغمبر و مهیمن بر همه انسان هاست.

 

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به سخنانی از ملا صدرا گفت: هر گیاهی که از زمین بروید یک ملک و هر دانه ای که از اسمان هم بر زمین بیاید، یک ملک همراهش است و این بمعنای آن است که همه هستی دنبال صلوات بر رسول خدا(ص) هستند.

 

وی با بیان اینکه ما باید اقتدا به رسول خدا(ص) ، به معنویت رسول خدا بکنیم چرا که اولین و آخرین جهان هستی در مقابل او خازع و خاشع هستند گفت:خلق پیامبر قران است، و قران همان اخلاق رسول الله است.

 

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: قدرت های بزرگ امروز مغز ها افکار و جوان های ما را می خواهند، و ما باید رسول خدا را که خداوند به عنوان الگو در قران معرفی کرده، الگوی خود قرار دهیم و زندگی ما همه باید الهی و قرانی باشد.

 

وی با بیان اینکه قران یکی از شعائر اسلام است و اسلام با شعائر آن زنده است گفت: ماموستا قادری که این مراسم را گرفته اند، شعائر قرآن و اسلام در آن رواج دارد.

 

آیت الله علما با اشاره به شخصیت های بزرگ گفت: چرا به بزرگان و علما اقتدا نکنیم و چرا آن بزرگان را در نظر نگیریم ، لذا کار ما سنگین است و به سنگینی آن باید ما کار کنیم و اسلام را ترویج و تبلیغ کنیم.

 

وی اظهار داشت: شما مردم، که قدرت بزرگ در منطقه هستید به برکت اسلام ، رسول خدا و قرآن است.

 

وی ادامه داد: ما ملت ثروتمندی از نظر فکری ، علمی و محتوا هستیم و امروز هیچکس توان ما را در علمیت و اگاهی و بینش ندارد،و دنیا به ما احتیاج داره و به برکت اسلام نیاز به هیچ کس نداریم.

 

وی ادامه داد: یکی از موشک ها را امروز به اسم پاوه گذاشتند، و این مربوط به حضور چمران و ماموستا و امثال و دیگران است که پاوه را نجات دادند.

 

وی با اشاره به بیاناتی از رهبر انقلاب گفت: ما باید انقلاب و اسلام را تبیین کنیم ، کار قران، تبیین انسان و حیات معنویت است.

 

وی ادامه داد: یکی از موشک ها پاوه گذاشتن، مربوط به پاوه چمران و ماموستا و امثال و دیگران نجات دادند.

 

ایت الله علما گفت: باید انقلاب و اسلام را تبیین کنیم ، کار قران تبیین است، تبیین انسان حیات معنویت است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد