فرمانده سپاه کرمانشاه مطرح کرد:

قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) در خط مقدم سازندگی کشور

سرویس: سیاسیکد خبر: 301271|13:21 - 1402/07/08
نسخه چاپی
قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) در خط مقدم سازندگی کشور
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) همواره در خط مقدم سازندگی کشور بوده است.

به گزارش هزارماسوله ، به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، سردار بهمن ریحانی در آیین افتتاح پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان سپاه که در تالار شهید بهشتی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر جمهوری اسلامی ایران در جایگاهی قرار دارد که برای افتتاح هیچ پروژه‌ عمرانی یا غیرعمرانی به کارشناس یا مهندس خارجی نیاز ندارد و همین دشمنان را عصبانی کرده است.

وی با اشاره به قرار گرفتن نام قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) در لیست تحریم دشمنان، افزود: این قرارگاه همواره در خط مقدم سازندگی کشور بوده و در داخل و خارج از مرزهای ایران خوش‌نام و پر آوازه است.

سردار ریحانی خاطرنشان کرد: همه پروژه‌های عمرانی دریایی، جاده‌ای و... بدون نیاز به بیگانگان توسط قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) انجام می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت:  امروزه جمهوری اسلامی ایران در زمره هفت کشور برتر دنیا در امر سدسازی قرار دارد.

سردار ریحانی تصریح کرد: احداث پل‌های بزرگ در کشور به برکت درس خودباوری است که از امام راحل آموختیم. 

وی با اشاره به احداث سد توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص)، افزود: با وجود اینکه نمی‌توانیم را به ما باورانده بودند اما در دفاع مقدس ما می‌توانیم را فرا گرفتيم.

سردار ریحانی خاطرنشان کرد: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) در زمان وقوع زلزله کرمانشاه هشت هزار و ۵۰۰ کانتینر ۱۶ متری ظرف کمتر از ۵۰ روز احداث کرد که کاری جهادی و غیرقابل باور بود.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه پروژه گرمسیری و راه‌آهن کرمانشاه به خسروی را از دیگر طرح‌های در دست اقدام قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) اعلام کرد.

به گفته سردار ریحانی تقاطع غیرهمسطح میدان سپاه با استفاده از روش جدید توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) احداث شده است.وی افزود: استان کرمانشاه نسبت به دیگر استان‌های درگیر جنگ تحمیلی عقب‌ماندگی بیشتری دارد و همچنان نیازمند انجام کارهای زیربنایی است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد