رئیس اداره تعزیرات پاوه خبر داد:

شناسایی و پلمپ چند انبار دارویی در پاوه/انبار داران به ثبت انبار خود در سامانه جامع انبارها اقدام کنند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 301274|12:56 - 1402/07/09
نسخه چاپی
شناسایی و پلمپ چند انبار دارویی در پاوه/انبار داران به ثبت انبار خود در سامانه جامع انبارها اقدام کنند
رئیس اداره تعزیرات پاوه از شناسایی و پلمپ چند انبار دارویی در پاوه خبر داد.

به گزارش هزارماسوله ، رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان پاوه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما در این باره اظهار داشت: بدنبال طرح نظارت و شناسایی انبارهای غیر مجاز نگهداری کالا و دارو در سطح شهرستان پاوه، اخیرا سربازان گمنام امام زمان (عج) تعدادی انبار نگهداری دارو را شناسایی کردند که پس از بازدیدهای به عمل آمده، برخی از انبارها مجاز بودند و یک تعدادی هم غیر مجاز بودند.

 

ترکاشوند افزود: در ده روز گذشته یک انبار غیر مجاز با بیش از ۱۳ هزار قلم دارو شناسایی و پلمپ شد که پرونده آن به شعب ویژه قاچاق ارسال و در حال رسیدگی است.

 

وی گفت: متاسفانه در سطح شهرستان پاوه بسیاری از افرادی که در حال نگهداری دارو یا کالا هستند این اخطار الزام به ثبت انبار را جدی نگرفتند و انبار آنها پلمپ شده است.

 

وی ادامه داد: در قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز برای تمام افرادی که ملزم هستند به نوعی انبار برای کالاها و یا دارو داشته باشند، محل نگهداری را به عنوان انبار و موجودی کالا یا دارو، در سامانه جامع انبارها ثبت کنند .

 

ترکاشوند با بیان اینکه امروز در بازدید از چند انبار دارو در سطح شهر پاوه، تعدادی از آ«ها ثبت شده و متاسفانه تعدادی ثبت نکرده اند گفت: ارزش ریالی این داروهایی که در مراکزی که به صورت غیر مجاز نگهداری می شدند بالغ بر مبلغ ۸۰ میلیارد ریال و با بیش از ۸۰ نوع قلم دارویی شناسایی شد که این اماکن غیر مجاز پلمپ و پرونده آنها به صورت ویژه خارج از نوبت رسیدگی می شوند.

 

رئیس اداره تعزیرات شهرستان پاوه در پایان گفت: کسانی که ملزم به نگه داری کالا یا دارو هستند، هرچه سریعتر از طریق اداره صنعت، معدن و تجارت و یا از طریق دانشگاه علوم‌پزشکی نسبت به ثبت محل و انبار خود اقدام کنند تا این قبیل مشکلات به وجود نیاید.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد