فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه:

۳۲۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرستان پاوه امحا شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 301275|17:50 - 1402/07/10
نسخه چاپی
۳۲۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرستان پاوه امحا شد
فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه گفت: صبح امروز ۳۲۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرستان پاوه امحا شد.

به گزارش هزارماسوله ، فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه در این باره به خبرنگار ما گفت: در استانه هفته فراجا و بر اساس تدابیر ابلاغی از سوی فرماندهی انتظامی کل کشور امروز طرح سراسری امحای کالای قاچاق را داشتیم، که کالای قاچاق هم برای اقتصاد کشورمان و هم برای اشتغال و مسائل اقتصادی کشور مضر و مانع تولید و پیشرفت اقتصادی می شود .

 

سردار سپهر افزود: مبارزه با قاچاق یک وظیفه قانونی و سازمانی برای کلیه نیروهای انتظامی است و جمهوری اسلامی در راستای مبارزه قاطع با قاچاق، شبانه روز در حال انجام عملیات هستند و در انجام مبارزه با قاچاق مصمم هستیم تا این پدیده شوم را ریشه کن کنیم.

 

وی گفت: امروز در هنگ مرزی پاوه امحای بخش کوچکی از کشفیات امسال را به ارزش ۳۲۰میلیارد ریال داشتیم و مصمم هستیم در طرحهای بعدی حجم عظیمی از کالای قاچاق را که به چرخه تولید ضربه وارد می کنند، کشف و ضبط کنیم.

 

وی ادامه داد: انواع توتون و تنباکو، انواع سیگار ،تجهیزات ماهواره و وسایل ضد فرهنگی از عمده کالاهای امحا شده امروز بود که نشان دهیم، در راستای مبارزه با قاجاق با تمام تلاش مصمم هستیم.

 

ترکاشوند رییس تعزیرات شهرستان پاوه نیز گفت: براساس قانون مبارزه با قاجاق کالا و ارز و براساس منویات رهبر معظم انقلاب، امروز در شهرستان پاوه که کالاهایی در این مدت کشف شده بود، به آتش کشیده شد تا به نوعی هشدار و اخطار به کسانی باشد که در بحث قاچاق مخل امنیت اقتصاد و جامعه خواهند شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد