رئیس شورای اسلامی شهر پاوه از تشکیل کمیته حسابرسی ماهانه شهرداری خبر داد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 301278|19:16 - 1402/07/12
نسخه چاپی
رئیس شورای اسلامی شهر پاوه از تشکیل کمیته حسابرسی ماهانه شهرداری خبر داد
رئیس شورای اسلامی شهر پاوه از تشکیل کمیته حسابرسی ماهانه شهرداری خبر داد.

به گزارش هزارماسوله ، رئیس شورای شهر پاوه از تشکیل کمیته حسابرسی داخلی شهرداری به منظور تقویت ابعاد همکاری ارکان مدیریت شهری و حفظ حقوق شهروندان از طریق ارتقای پاسخگویی عمومی شهرداری به مردم و نمایندگانشان در شورای اسلامی شهر و وزرات کشور خبر داد.

 

دیار عبدالله زاده در این خصوص گفت: این کمیته، کمیته‌ای نظارتی، پایشگری و مشاوره‌ای است که بر اساس دستورالعمل صادره از وزارت کشور از سوی شورای اسلامی شهر برای انجام مسئولیت‌های مصوب تشکیل می‌شود.

 

رئیس شورای اسلامی شهر پاوه ادامه داد: آقای مسلم قادری و خانم‌ها نرمین بابایی و یسرا میرآبادی به ترتیب تحت عنوان نمایندگان شورای اسلامی شهر و شهرداری و حسابرس مستقل جهت فعالیت در این کمیته انتخاب و معرفی شده‌اند.

 

دیار عبدالله زاده درمورد تشکیل این کمیته افزود: بهبود انضباط و شفافیت مالی و غیر مالی در شهرداری، جلوگیری از انتشار گزارشات ناسازگار و  نظارت و پایش عملکرد مدیران ارشد شهرداری از جمله اهداف تشکیل این کمیته است که ابلاغ آیین نامه آن از اقدامات مثبت وزارت کشور در راستای ارتقای جایگاه شوراهای اسلامی شهرها و جلوگیری از تخلفات و ارائه گزارشات غیر واقعی است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد