فرمانده انتظامی شهرستان پاوه:

پاوه و جوانرود ، مصرف رتبه اول اینترنت در کشور را دارند/فضای مجازی در شهرستان پاوه بسیار آسیب زا شده است

سرویس: سیاسیکد خبر: 301279|22:01 - 1402/07/14
نسخه چاپی
پاوه و جوانرود ، مصرف رتبه اول اینترنت در کشور را دارند/فضای مجازی در شهرستان پاوه بسیار آسیب زا شده است
فرمانده انتظامی شهرستان پاوه گفت: متاسفانه فضای مجازی در شهرسان پاوه بسیار آسیب زا شده است.

به گزارش هزارماسوله ، فرمانده انتظامی شهرستان پاوه بمناسبت هفته نیروی انتظامی در خطبه های پیش از نماز جمعه این هفته در سخنانی اظهار داشت: الحمد الله در طی این سالها مسافران زیادی که از سراسر ایران در پاوه حضور یافته اند، هیچ گونه مشکلی برای مسافران پیش نیامده است.

 

سرهنگ فضل الله پرنو افزود: این امنیت و آسایش که زمینه ساز همه موارد دیگری چون امنیت اقتصادی، سیاسی و فرهنگی است، جز با همراهی و همکاری تک تک شهروندان پاوه بدست نیامده است.

 

وی گفت: اگر امروز در شورای تامین دم از امنیت و آسایش می زنیم و ادعا داریم که تلاش می کنیم به واسطه خود مردم بدست آمده است.

 

وی با اشاره به شعار امسال مبنی بر شهروند قانون مدار و پلیس خدمتگزار گفت: شهروندی که قانون مداری و رعایت قانون را سر لوحه کار خود قرار می دهد پلیس نیز در خدمت آن خواهد بود و شهروندی که قانون مدار نبوده و در ترافیک از لاین مخالف حرکت کند پلیس موظف به برخورد با وی است پس پلیس خدمتگزار در خدمت شهروند قانون مدار است.

 

فرمانده انتظامی شهرستان پاوه با بیان اینکه اگر قسمتی از بدن ما دچار آسیب شود ناخودآگاه کل سیستم بدن دچار مختل می شود گفت: پلیس بدون همراهی مردم نمی تواند آن اسایش و امنیت را به منسه ظهور برساند و ما موظفیم به تک تک شهروندان عزیز از دورترین روستا تا مرکز شهر، در زمینه همکاری با رعایت قانون خدمت کنیم.

 

سرهنگ پرنو با اشاره به بیاناتی از امام علی(ع) مبنی بر اینکه بدترین وطن وطنی است که مردمانش در آن آسایش نداشته باشند، گفت: هر قدمی در امنیت و اسایش باشد برای خودمان است.

 

وی تصریح کرد: شهرستان پاوه به واسطه تلاش خود مردم در برقراری امنیت بسیار خوب عمل کرده و آن هم بواسطه فرهنگ خاص مردم است که اگر تک تک این مردم همراهی نداشته باشند انتظامی هم حرفی برای گفتن ندارد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان پاوه گفت: با پیگیری های ماموستا قادری باید شکر گزار خداوند باشیم که یکی از مطالبات چندین ساله مردم پاوه به منسه ظهور رسید و در عید قربان گذرنامه شوشمی افتتاح شد و امروز شاهد تردد بسیار خوب و اسان و امنی در شهرستان هستیم.

 

سرهنگ پرنو اضافه کرد: با تلاش مسئولین شهرستان و استانی و پیگیری های ماموستا یکی دیگر از مطالبات شهرستان، ساماندهی گذرگاه کولبری است که محقق خواهد شد.

 

وی رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در درون و برون شهر و صبر و حوصله در ترافیک را به عنوان توصیه به مردم عنوان کرد.

 

سرهنگ پرنو اظهار داشت: با آسفالت جاده روانسر به کرمانشاه متاسفانه سرعت خودروها افزایش پیدا کرده و باعث تصادفات بیشتر شده است که نیاز است رعایت سرعت مطمئنه در بین جوانان نهادینه شود.

 

سرهنگ پرنو گفت: خودروها در پاوه، بیشتر در دست جوانان است و هر شب در بلوار و یا کمربندی شاهد تصادفات هستیم.

 

وی با اشاره به ترافیک شهر پاوه نیز گفت: مسئولین در رفع ترافیک شهر پاوه تلاش می کنند، که به نتیجه مورد دلخواه مردم برسیم،اما از تردد ۴۳ خوردو از میدان شهدا تا میدان مولوی، بالای ۳۰ مورد تک سرنشین بوده اند.

 

وی افزود: مردم بیشترین کمک را برای رفع ترافیک می توانند داشته باشند.

 

فرماندهی انتظامی شهرستان پاوه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آسیبهای فضای مجازی گفت: متاسفانه فضای مجازی در شهرسان پاوه بسیار آسیب زا شده است.

 

وی افزود: پاوه و جوانرود ، مصرف رتبه اول اینترنت در کشور را دارند.

 

وی در پایان گفت: آسیبی که بعد کرونا ایجاد شد، بواسطه آموزشهایی که از این فضا به دانش آموزان داده می شد، هنوز آزادی استفاده از اینترنت و فضای مجازی برای فرزندان ما وجود دارد و براحتی از این فضا استفاده می کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد