فرماندار پاوه در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی:

پلیس تکیه گاه بسیار خوبی برای امنیت مردم است+تصاویر

سرویس: سیاسیکد خبر: 301280|14:25 - 1402/07/15
نسخه چاپی
پلیس تکیه گاه بسیار خوبی برای امنیت مردم است+تصاویر
فرماندار پاوه گفت: پلیس تکیه گاه بسیار خوبی برای امنیت مردم و در این راه شهدای عزیزی را تقدیم انقلاب کرده است.

به گزارش هزارماسوله ،فرماندار شهرستان پاوه در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی که بمناسبت هفته نیروی انتظامی در محل ستاد انتطامی پاوه برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: نیروی انتظامی وظیفه خطیر برقراری نظم و امنیت را بر عهده دارد و اقدامات شجاعانه و دلیرانه خدوم، سبب شده است دشمنان نتوانند کوچکترین تجاوزی به کشور ما داشته باشند.

 

علیرضا حیدری افزود: نیروی انتظامی با تقدیم شهدا، موجب امنیت و اسایش شده اند، و ثابت کرده است هیچگاه در مقابل مردم قرار نگرفته بلکه در کنار مردم و برای مردم با مهربانی برخورد کرده و همواره تلاش این نیرو برای امنیت و اسایش مردم بوده است.

 

وی تصریح داشت: نیروی انتظامی در طراز جمهوری اسلامی نسبت به دیگر کشورها، تفاوتهایی دارد و وجه تمایز کشورمان با پلیس کشورهای دیگر ولایت مداری و اطاعت پذیری از ولایت فقیه به عنوان فرماندهی کل قوا است.

 

وی با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت برگرفته از مکتب شهدا و بسیجیان است، گفت: نیروی انتظامی شهدایی را برای حفط امنیت انقلاب و جمهوری اسلامی تقدیم کرده است.

 

وی گفت: التزام عملی به اسلام و فرهنگ ناب محمدی، قانون مداری و رعایت اخلاق و حقوق شهروندی از دیگر وجه تمایز نیروی انتظامی با پلیس سایر ملل است.

 

حیدری با بیان اینکه مردم داری از وجه تمایز مهم این نیرو با دیگر ملل است گفت: امریکا که خود را سردمدار حقوق بشر می داند در مواجه با مردم بدون هیچ پرسش و پاسخی در مقابل مردم قرار می گیرد، اما پلیس ما با مردم داری سعی بر برقراری امنیت دارد.

 

وی افزود: داشتن رافت اسلامی و مهربانی از خصوصیات و ویژگیهای دیگر پلیس ما است که این یک افتخار بزرگی است، و مهمتر از آن، پلیس ما دارای اقتدار است و با قاطعیت در مقابل ستیز گران و اخلال گران نظم و امنیت برخورد و اجازه تجاوز و اجازه نگاه متجاوزانه نخواهد داد.

 

وی اظهار داشت: در اغتشاشات سال گذشته پلیس اقتدار خود را خوب نشان داد و نشان داد که سلامت جامعه مهم است.

 

فرماندار پاوه ادامه داد: عملکرد پلیس در سال گذشته بی نظیر و قابل تقدیر بود و نشان داد پلیس تکیه گاه بسیار خوبی برای امنیت مردم و در این راه شهدای عزیزی را تقدیم انقلاب کرده است.

 

وی در پایان گفت: بنا به تعبیر رهبر انقلاب، نیروی انتظامی مجاهدان فی سبیل الله هستند، و این مدال افتخاری بر سینه شما عزیزان است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد