فرماندار پاوه:

اعضای هیئت اجرایی، یاری گر ما در برگزاری انتخابات هستند+تصاویر

سرویس: سیاسیکد خبر: 301284|19:36 - 1402/07/17
نسخه چاپی
اعضای هیئت اجرایی، یاری گر ما در برگزاری انتخابات هستند+تصاویر
فرماندار پاوه گفت: از تمام گروهها و طیف ها، افرادی به نمایندگی باید حضور داشته باشند تا یاری گر ما در بحث برگزاری انتخابات باشند.

به گزارش هزارماسوله ، مسئول دفتر شورای نگهبان در شهرستان پاوه در نشست انتخاب اعضای هیئت اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان پاوه در سخنانی اظهار داشت: امروز جلسه تعیین اعضای هیئت اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان پاوه است که ان شاالله به همین منوال فرایند انتخابات به خوبی برگزار می شود.

 

باباخاص افزود: برای تعیین اعضای هیئت اجرایی انتخابات باید 30 نفر از معتمدین شهرستان حضور داشته باشند، که شرایط این افراد براساس قانون جدید انتخابات بررسی و با این قانون تطبیق داده شد و خوشبختانه هر  ۳۰ نفر تایید شدند.

 

فرماندار شهرستان پاوه نیز در سخنانی اظهار داشت: هر گونه اقدامی در جهت برگزاری انتخابات باشکوه براساس قوانین کشور است و خلاف قانون ما کاری انجام نمیدیم.

 

علیرضا حیدری افزود: طبق قانون انتخابات نظام جمهوری اسلامی که بدست مردم بوده و توسط خود مردم انتخابات برگزار می شود، تعیین هیئت اجرایی هم از خود مردم می باشد.

 

وی گفت: براساس قانون انتخابات،باید ۳۰ نفر از معتمدین شهرستان از تمامی گروههای سیاسی، فرهنگی، کارمندی، بازاری، بازنشسته، روحانیت، بانوان، پزشکان و تمامی گروهها در نشست تعیین اعضای هیئت اجرایی شهرستان، حضور داشته باشند.

 

وی ادامه داد: بنا بر این موضوع، از تمام گروهها و طیف ها، افرادی به نمایندگی باید حضور داشته باشند تا یاری گر ما در بحث برگزاری انتخابات باشند.

 

وی افزود: از این تعداد هم اگر دو سوم اعضا در نشست تعیین اعضای هیئت اجرایی حضور داشته باشند این جلسه رسمیت پیدا می کند ، و ما می توانیم فرایند بعدی انتخابات را که انتخاب ۸ نفر از اعضا می باشد، انجام دهیم.

 

حیدری با بیان اینکه ۱۱ نفر اعضای اصلی هیئت اجرایی بر انتخابات هستند گفت: با حضور فرماندار به عنوان رئیس هیئت اجرایی ، یک نفر کادر اداری رئیس ثبت احوال شهرستان و نماینده حقوقی که رئیس دادگستری شهرستان می باشد، اعضای اصلی هیئت اجرایی به تعداد ۱۱ نفر تکمیل می گردند.

 

فرماندار پاوه گفت: براساس قانون، این فرایند زیر نظر هیئت نظارت می باشند و بر جریان فرایند، نظارت خواهند داشت، و هرجا که خلافی باشد می توانند تذکر دهند.

 

علیرضا حیدری با اشاره به چهار راهبرد اساسی رهبر انقلاب در رابطه با انتخابات گفت: امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت چهار راهبرد اصلی رهبر معظم انقلاب است که در دو ماه پیش به آن اشاره کردند و این موارد تا پایان انتخابات ، ملاک عمل ما خواهد شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد