فرماندار پاوه:

شکست اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در طوفان الاقصی

سرویس: سیاسیکد خبر: 301290|23:50 - 1402/07/21
نسخه چاپی
شکست اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در طوفان الاقصی
فرماندار پاوه گفت: عملیات طوفان الاقصی، هیمنه پوشالی رژیم کودک کش صهیونیسم را در هم شکست.

به گزارش هزارماسوله ، فرماندار شهرستان پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما در رابطه با عملیات حماس اظهار داشت: عملیات غرور آفرین رزمندگان و مجاهدان جبهه مقاومت فلسطین در طوفان الاقصی هیمنه پوشالی رژیم کودک کش صهیونیسم را در هم شکست و در عمل نشان داد گنبد آهنین رژیم سست تر از تار عنکبوت است.

 

علیرضا حیدری افزود: شکست اطلاعاتی رژیم اشغالگر قدس در این عملیات شجاعانه و غافلگیرانه و پیروزی جبهه مقاومت فلسطین وعده قطعی الهی در نابودی ۷۵ سال ظلم و ستم و اشغالگری رژیم منحوس و غاصب اسرائیل و نصرت و پیروزی مستضعفین و مظلومان بر ستمگران طبق وعده الهی (نصرمن الله و فتح قریب و بشر المومنین ) است.

 

وی گفت: لذا به دنبال این پیروزی درخشان که جلوه یافته نگرش ایمانی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب است، دنیای اسلام یکسره در برابر قضیه فلسطین مسئول و دارای تکلیف دینی است . اگر همه صادقانه وارد عمل شوند بدون شک این رژیم خبیث از این هم ضعیف تر و ان شاءالله بزودی زود رو به زوال و نابودی قرار خواهد گرفت .

 

حیدری در پایان گفت: اکنون که طبق وعده الهی و بشارت های مقام معظم رهبری این رژیم منحوس در سراشیبی سقوط قرار گرفته است این حرکت جهادی واین عملیات غرور آفرین نیاز به حمایت دارد و همه مسلمانان باید پشتیبان مردم مظلوم فلسطین باشند و آنها را در این برهه از زمان تنها نگذارند .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد