معاون برنامه ریزی فرماندار پاوه:

طوفان الاقصی، یک آتشفشان و فوران مقاومت است/فلسطینیان، پاسخی قاطع و کوبنده ای به رژیم صهیونیستی دادند

سرویس: سیاسیکد خبر: 301291|00:11 - 1402/07/22
نسخه چاپی
طوفان الاقصی، یک آتشفشان و فوران مقاومت است/فلسطینیان، پاسخی قاطع و کوبنده ای به رژیم صهیونیستی دادند
حیدری گفت: این عملیات طوفان الاقصی نه یک حمله نظامی صرف بلکه یک آتشفشان و فوران مقاومت است ، مقاومت در مقابل ظلمی بزرگ که غرورآفرین و موجب مباهات جهان اسلام شد .

به گزارش هزارماسوله ، معاون برنامه ریزی فرماندار پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما در رابطه با عملیات حماس اظهار داشت: فلسطین، بعد از قریب 80 سال مقاومت با حمایت مسلمانان جهان در یک اقدام قاطع ، پاسخی قاطع و کوبنده ای به رژیم صهیونیستی دادند .

 

علاء الدین حیدری افزود: می توان گفت، این عملیات موفق ترین عملیات در تاریخ مبارزات فلسطین است و جهان اسلام مفتخر و غرور آفرین به این عملیات نگاه می کند و با این نگاه حمایتی مسلمانان، فلسطینیان مبارزات خود را ادامه خواهند داد.

 

وی با بیان اینکه ما روز به روز شاهد شکست رژیم غاصب صهیونیستی هستیم گفت: از منظر نظامی و سیاسی رژیم اسرائیل با این عملیات طوفان الاقصی شکست خورده است و در واقع این عملیات در نتیجه واکنش جدی در برابر ظلم و ستم های رژیم صهیونیستی در این 8 دهه است که بر ملت فلسطین تحمیل کرده اند و از نظر سیاسی فلسطین در انزوای کاملی است و بشریت و انسانیت در جهان، قطعا در مقابل اسرائیل قرار گرفته است و خواهد گرفت.

 

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی زائیده استعمار و ردپای کشورهایی است که قرن ها سر عناد و دشمنی با جهان اسلام را داشتند گفت: کشورهایی که یکپارچگی و اتحاد مسلمانان را تنها مانع استعمار و استثمار خود در کشورهای مسلمان می دیدند و برای بر هم زدن اتحاد و همبستگی مسلمانان و تجزیه کشورهای اسلامی برنامه ریزیهای کلان و پیچیده ای کرده اند .

 

وی اضافه کرد: ملت بزرگ فلسطین در طول ۸ دهه گذشته هیچوقت سلطه ظالمانه ی صهیونیستها را نپذیرفته و تا به امروز روح مقاومت و مبارزه با تجاوز و تجاوزکاران در کالبد آنان در خروش است .

 

حیدری در پایان گفت: این عملیات طوفان الاقصی نه یک حمله نظامی صرف بلکه یک آتشفشان و فوران مقاومت است ، مقاومت در مقابل ظلمی بزرگ که غرورآفرین و موجب مباهات جهان اسلام شد .

 

وی با بیان اینکه امروز فلسطین به حمایت جهانی و همدلی افکار عمومی نیازمند است گفت: رژیم صهیونیستی در تلاشِ برای عوض کردن جای قاتل و مقتول ، ظالم و مظلوم و در کل پوشاندن جنایات خود است .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد