ماموستا مبارکشاهی:

مبارزان فلسطینی، خواب بنی اسرائیل را از تصرف نیل تا فرات، بر آشفته کرده است

سرویس: سیاسیکد خبر: 301295|20:39 - 1402/07/25
نسخه چاپی
مبارزان فلسطینی، خواب بنی اسرائیل را از تصرف نیل تا فرات، بر آشفته کرده است
امام جمعه نودشه گفت: مبارزان فلسطینی، خواب بنی اسرائیل را از تصرف نیل تا فرات، بر آشفته کرده است .

به گزارش هزارماسوله ، امام جمعه نودشه در گفتگویی با خبرنگار ما در سخنانی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین اظهار داشت: قرآن کریم راهبرد و مدار زندگی سیاسی - عبادی هر فرد مسلمان و کلام پروردگار متعال است و قطعاً بر آن خدشه ایی وارد نیست .

 

ماموستا ملا احمد مبارکشاهی  با اشاره به آیه هایی از قرآن کریم گفت: سوره ی اسراء سوره ی پایان قوم سرکش بنی اسرائیل است و در آن وعده نابودی آن قوم طاغی پیش بینی گردیده و وعده داده شده است.

 

وی گفت: مسلمانان جهان امروز شاهد آغاز نبردی هستند که پایان آن جز با نابودی رژیم غاصب صهیونیستی رقم نخواهد خورد.

 

وی ادامه داد: غاصبان قدس شریف بیش از سه دهه است، غزه را بسان شعب ابی طالب در محاصره دارند تا شاید مجاهدان در بند کشیده در این بزرگترین زندان جهان را به زانو در آورند اما  نه تنها چنین نشد بلکه امروز این ساختار نظامی - امنیتی این رژیم غاصب است که توسط رزمندگان حماس و جهاد اسلامی به سخره گرفته شده است.

 

امام جمعه نودشه تصریح کرد: اینجانب ضمن محکوم نمودن تجاوزات مکرر رژیم غاصب صهیونیستی به غزه ی عزیز از جوامع  به اصطلاح حقوق بشری که جای جلاد با شهید را عوض می کنند، سوال می نمایم ومی گویم کدام حقوق بشری است، بجز ستمگرانی  چون شما که اجازه می دهد آب و برق مردم را قطع کند و از زمین و آسمان آنان را آماج  موشک باران قرار دهد،  بدانید این اعمال غیر انسانی ووحشیانه شما را پروردگار متعال با  پیروزی عاجل محور همیشه پیروز مقاومت و رزمندگان فلسطینی جواب خواهد داد.

 

ماموستا مبارکشاهی اظهار کرد: امروزه صهیونیست ها سرزمینهای اشغالی را به بازداشتگاهی بزرگ برای ساکنان اصلی آن تبدیل کرده اند ، واز هیچ ظلم و ستمی برآنان دریغ نمی کنند .

 

وی در پایان گفت: اما مردم مسلمان فلسطین و مبارزان آنان خواب بنی اسرائیل را برای تصرف نیل تا فرات بر آشفته کرده است، اقدام جدید حماس در حمله به سرزمین های اشغالی نوید بخش بازگشت قبله اول مسلمانان به آنان و پاک سازی ، مسجد الاقصی از لوث وجود نژاد پرستان را می دهد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد