یادداشت/ سید علاء الدین حیدری

"دفاع از فلسطین دفاع از انسانیت"

سرویس: اجتماعیکد خبر: 301296|20:51 - 1402/07/25
نسخه چاپی
"دفاع از فلسطین دفاع از انسانیت"
در این شرایطِ نابرابر و غیرعادلانه وظیفه ی مسلمانان و حامیان مردم فلسطین بسیار سنگین تر شده است . مدافعان حق باید صدای مظلومیت مردم فلسطین و فریاد بلند آن کودکی باشند که زیر آوار بمباران رژیم صهیونیستی در غزه مدفون شده است .

به گزارش هزارماسوله ، قضیه فلسطین ، داستان تلخ و شرم آور تاریخ است.

سرگذشت تجاوز و ظلم به ملتی بیگناه که قریب ۸۰ سال و به درازای چند نسل بشری محکوم به مظلومیت شدند .

 

تراژدی فلسطین با طنز مضحک صهیونیستها رقم خورد . طنز تلخ ادعایی موهوم و خیالی و تاریخ سازی جعلی آنها پیرامون سرزمین ملتی دیگر که با حمایت قدرتهای به اصطلاح آزادی خواه و مدافع حقوق بشر تایید شد .

 

کشورهایی که خود را مدافع حقوق بشر می نامند اما بشری که در تعریف آنها می گنجد، همان بشری مطیع و همراه آنها و سیاست هایشان است نه تمام بشریتی که در کره خاکی می زیند.

 

انگار آلارم قلب های مدافعان حقوق بشر فقط برای ظالمان به صدا در می آید ، نه برای بشری که مورد ظلم قرار گرفته است .

 

اینروزها فلسطین و خصوصا غزه سراسر مظلومیت است . ملتی تحت ستم که در قرن بیست و یکم تاریخ ، بمانند زندانی ، اسیر زندانبانی چون رژیم صهیونیستی هستند .

 

رژیمی که ظلمش مداوم و مستمر است و اگر فلسطینی مقاومتی از خود نشان بدهد ، طوری وانمود می کنند که آنها مورد تجاوز و ظلم واقع شده اند و چنان مظلوم نمایی می کنند که کشتن همه فلسطینیان را حق مسلم خود می پندارند .

 

در این میانه دلقک های حقوق بشری غرب هم آنچنان همراهی می کنند که انگار تاریخِ تاریکِ صهیونیستها را نخوانده و ندیده اند .

 

کشته شدن فلسطینی را حق و دفاع فلسطینی ها از خود را ترور و خشونت طلبی می دانند .

 

امروزه  شبکه ی رسانه ای صهیونیست و حامیانش با ترفند های مختلف در حال انعکاس وارونه حقایق به افکار عمومی هستند . امپراطوری رسانه ای غرب در خدمت ظلم و تجاوز است و بجای دفاع از مظلوم در پشت ظالم ایستاده و حق را زیر پای ناحق به سلاخی می کشند .

 

در این شرایطِ نابرابر و غیرعادلانه وظیفه ی مسلمانان و حامیان مردم فلسطین بسیار سنگین تر شده است . مدافعان حق باید صدای مظلومیت مردم فلسطین و فریاد بلند آن کودکی باشند که زیر آوار بمباران رژیم صهیونیستی در غزه مدفون شده است .

 

کودک فلسطینی در میان آتش و خون و تنها به جرم فلسطینی بودن محکوم به مرگ شده است اما از بلندگوهای حقوق بشری صدایی جز سکوت مرگبار شنیده نمی شود . این در حالی است که همه ساکنین فلسطین فلسطینی اند ولی در مقابل صهیونیستها کلکسیونی از اتباع کشورهای دیگرند که به زور اسلحه و حمایت کشورهای غربی در فلسطین ساکن شده اند .

 

وظیفه مسلمانان و همه حق گویان جهان دفاع از مظلوم و فریاد مظلومیت مردم فلسطین است چرا که دفاع از فلسطین دفاع از انسانیت بوده و بر همه ما این دفاع واجب است .

 

هر فلسطینی که شهید می شود به معنی کشتن حق و حقیقت است که نباید از کنار آن به آسانی گذشت .

 

 

✍️ سید علاءالدین حیدری

   معاون برنامه ریزی فرماندار پاوه و فعال مدنی اهل سنت

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد