معاون برنامه ریزی فرماندار پاوه:

باید امکانات سایت مسافربری شوشمی را بسوی یک شرایط مطلوب تر و استاندارد پیش ببریم

سرویس: اجتماعیکد خبر: 301297|21:00 - 1402/07/25
نسخه چاپی
باید امکانات سایت مسافربری شوشمی را بسوی یک شرایط مطلوب تر و استاندارد پیش ببریم
معاون برنامه ریزی فرماندار پاوه گفت: باید امکانات سایت مسافربری شوشمی را بسوی یک شرایط مطلوب تر و استاندارد پیش ببریم.

به گزارش هزارماسوله ، معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری پاوه در بازدید از پایانه مسافربری مرز شوشمی به خبرنگار ما گفت: تکمیل سایت مسافربری شوشمی و ساماندهی فعالیت های اقتصادی در مرز را در دستور کار جدی داریم.

 

علاء الدین حیدری افزود: تردد مسافر از مرز شوشمی یکی از تاریخی ترین مطالبات مردم منطقه بود که امسال در عید قربان محقق شد .

 

وی گفت: بعنوان کسی که سالها از وضعیت تلاش ها برای انجام این مهم مطلع هستم باید بگویم که تحقق این مطالبه مدیون تلاش های شبانه روزی و موثر و البته همسوی جناب دکتر صحرایی استاندار محترم کرمانشاه ، حاج ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه معزز پاوه و جناب آقای حیدری فرماندار مردمی پاوه در کنار همراهی نهادها و نیروهای خدوم نظامی ، امنیتی و انتظامی بود که باید تقدیر کرد .

 

وی ادانه داد: امروز در ادامه مسیر خدمت و به جهت تکمیل زیر ساختهای سایت مسافربری شوشمی پاوه بهمراه هیئتی از مدیران اداره کل راهداری استان و شهرستان پاوه عازم شوشمی شدم .

 

وی اضافه کرد: تسهیل شرایط ترددِ آسان ، ایمن و شایسته هدف ما است و باید شرایط و امکانات سایت را بسوی یک شرایط مطلوب تر و استاندارد پیش ببریم .

 

حیدری با بیان اینکه گام به گام تا بهبود شرایط پیش خواهیم رفت گفت: به امید خدا ، بهمراه فرماندار محترم و دیگر عزیزان پر تلاش برنامه ریزیهای خود را پیش خواهیم برد.

 

وی در پایان گفت: راه توسعه راهی دست یافتنی است که باید رفت .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد