شهردار پاوه خبر داد:

احداث بلوار و ساماندهی ورودی شرقی شهر پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 301298|22:02 - 1402/07/26
نسخه چاپی
احداث بلوار و ساماندهی ورودی شرقی شهر پاوه
شهردار پاوه از شروع عملیات اجرای رفیوژ به عنوان دومین و مهم‌ترین اقدام عمرانی شهرداری پاوه در راستای احداث بلوار و ساماندهی ورودی شرقی شهر خبر داد.

به گزارش هزارماسوله ، شهردار پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما ضمن اشاره به بحث الحاقات و تغییر ورودی شهر و لزوم ساماندهی آن به عنوان  مهم‌ترین ساختارهای کالبدی و فضایی شهر، عنوان نمود: با این نگرش ساماندهی ورودی شرقی شهر پاوه در اولویت امور شهرداری و شورای اسلامی شهر قرار گرفت و در ابتدا شهرداری اقدامات لازم در رابطه با طراحی نقشه‌های اجرایی بلوار را به انجام رساند و سپس به عنوان اولین اقدام عمرانی شروع به جدولگذاری خیابان مذکور نمود و پس از اتمام فاز اول جدولگذاری، اکنون به عنوان دومین اقدام عمرانی، عملیات احداث رفیوژ برابر نقشه‌های اجرایی را شروع کرده است.

 

سالم مرادی ادامه داد: فاز اول بلوار مذکور به طول 800 متر و عرض 2 متر از محل اعتبارات داخلی شهرداری در حال اجرا است که مهم‌ترین و ضروری‌ترین اقدام در راستای ساماندهی ورودی شرقی شهر است.

 

مهندس مرادی در پایان تصریح نمود: سایر پروژه‌های در دست اقدام شهرداری در راستای ساماندهی این نقطه حائز اهمیت از شهر، شامل موزائیک‌فرش پیاده‌روها و نصب سردرب ورودی است که پس از احداث رفیوژ، به مرور و بر حسب اولویت در دستور کار قرار خواهند گرفت.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد