معاون عمرانی فرماندار پاوه خبر داد:

اجرای آسفالت تنها راه روستایی باقیمانده شهرستان پاوه/تلاش برای اجرای پروژه تامین آب نوسود و روستاهای تابعه ادامه دارد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 301300|22:11 - 1402/07/26
نسخه چاپی
اجرای آسفالت تنها راه روستایی باقیمانده شهرستان پاوه/تلاش برای اجرای پروژه تامین آب نوسود و روستاهای تابعه ادامه دارد
معاون عمرانی فرماندار پاوه گفت: با آسفالت راه منتهی به روستای بله ای همه روستاهای دارای سکنه شهرستان حداقل از یک راه آسفالته مناسب برخوردار شده اند.

به گزارش هزارماسوله ، معاون عمرانی فرماندار پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: در سالهای اخیر اقدامات بسیار خوبی  در راستای خدمات رسانی به روستاها و اجرای زیرساختها به ویژه آسفالت راههای روستایی ، پروژه های آبرسانی و گازرسانی و اجرای طرحهای هادی انجام شده و با آسفالت راه منتهی به روستای بله ای همه روستاهای دارای سکنه شهرستان حداقل از یک راه آسفالته مناسب برخوردار  شده اند.

 

سالم مصطفایی ضمن تقدیر از مدیر و عوامل راهداری شهرستان بر اجرای باکیفیت پروژه تاکید شد.

 

معاون عمرانی فرماندار پاوه همچنین در رابطه با مشکل آبرسانی در شهرستان پاوه گفت:  طرحهای آبرسانی به روستاها به ویژه روستاهای مناطق محروم یکی از برنامه های موفق و عملیاتی دولت خدمتگذار سیزدهم است.

 

وی افزود: تامین آب نوسود و روستاهای تابعه از چشمه بل با اجرای چند ایستگاه پمپاژ و مخازن ذخیره آب و خط انتقال از طریق جاده قدیم نودشه به طرف نوسود و روستاهای همجوار در شهرستان پاوه یکی از این پروژه هاست که اکنون در حال اجراست .

 

مصطفایی ضمن قدردانی از تلاشهای قرارگاه نجف اشرف و عوامل و دست اندرکاران اجرایی پروژه به خاطر کیفیت مطلوب اجرا تسریع در اتمام پروژه را تا پایان سالجاری خواستار شد.

 

وی همچنین طی بازدید دیگری از مخازن در حال احداث و خط انتقال آب هانی کوان به پاوه خواستار توجه و اهتمام به رفع نواقصات و جلوگیری از پرتی آب در مسیر و اتمام مخازن برای تامین آب شرب پایدار پاوه و مناطق الحاقی شد.

 

شهردار باینگان نیز به خبرنگار ما گفت: معاون عمرانی فرماندار پاوه در سفر خود به شهر باینگان در جریان آخرین وضعیت شهرداری این شهر و پروژه های در دست اقدام این شهرداری قرار گرفت.

 

مهندس جلیل نویدی افزود: در این بازدید مهندس مصطفایی از روند اجرای آسفالت خیابانها و معابر سطح شهر ابراز رضایت کامل داشته و انجام پروژه آسفالت علی الخصوص آسفالت آرامستان و محوطه آن را در جهت خدمت رسانی بهتر به شهروندان محترم اقدامی اساسی برشمردند.

 

وی گفت: از دیگر پروژه های تحت اقدام شهرداری که مورد بازدید معاونت محترم عمرانی قرار گرفت پروژه ایجاد میدان گاه شیخ احمد می باشد که طراحی مناسب و اجرای آن را در جهت زیباسازی فضای شهری مثبت ارزیابی نمودند و در عین حال بر لزوم طی روند صحیح طرح مذکور تاکید داشتند.

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد