معاون برنامه ریزی فرماندار پاوه:

پرداخت سود ۲۰۰ هزار تومانی مرزنشینان قابل قبول نیست

سرویس: اجتماعیکد خبر: 301301|22:22 - 1402/07/26
نسخه چاپی
پرداخت سود ۲۰۰ هزار تومانی مرزنشینان قابل قبول نیست
معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار پاوه گفت: رویه قبلی یعنی تعلق ۲۰۰ هزار تومان به هیچ وجه قابل قبول نیست.

به گزارش هزارماسوله ، معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار پاوه در خصوص آخرین وضعیت کارتهای مرزنشینی اظهار داشت: کارت الکترونیکی مرزنشینان ، بعنوان خدمت اقتصادی دولت به مردم شریف مرزنشین و بمنظور ارتقاء سطح درآمدی این قشر از جامعه ، در صورت اجرای درست و مطلوب آن می تواند به اقتصاد خانوارهای مرزنشین کمک کند .

 

سید علاء الدین حیدری افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای منویات مقام معظم رهبری( مدظله العالی) پیرامون محرومیت زدایی از مناطق مرزی و کم برخوردار ، برنامه های مختلفی را در دستور کار داشته که یکی از آنها برخورداری مرزنشینان روستایی از مزایای کارت الکترونیکی مرزنشینان است که در این راستا ، عزیزانِ مرزنشینِ دارای کارت الکترونیکی ، از مزایای تخفیف سود بازرگانی واردات کالاهای مجاز تا سقف هفتصد هزار تومان برای هر نفر و هر خانواده تا دو میلیون و هشتصد هزار تومان حداکثر چهار نفر در ماه برخوردار می باشند .

 

وی گفت: این امتیاز دولت، به مرزنشینان عزیز، بمنظور رفاه حال مردم بوده و اجرای آنهم باید مردم محور و بر مدار رضایتمندی مردم بچرخد .

 

وی ادامه داد: این موضوع در دستور کار مسئولین اجرایی و نظارتی قرار گرفته و رویه قبلی یعنی تعلق ۲۰۰ هزار تومان به هیچ وجه قابل قبول نبوده و در این مسیر و بمنظور بهره مندی هر چه بیشتر مردم عزیز مرزنشین از مزایای این طرح و همچنین ساماندهی نحوه ی ادامه ی فعالیت کارگزاران و تعریف سازوکار مناسب و متناسب با اهداف طرح کارگروهی با حضور مدیران و کارشناسان مربوطه در فرمانداری تشکیل و طی جلسات متوالی و مستمر به نتایج مثبت و مطلوبی رسیدیم که قطعا در مسیر خدمت به مردم و به منظور تحقق اهداف این طرح پیش خواهیم رفت .

 

حیدری اضافه کرد: تاکید و الزام ما اجرای صحیح این طرح خدمتی بوده و مردم شریف شهرستان پاوه ، مطمئن باشند که هدف مدیران دلسوز و شخص فرماندار محترم و ما بعنوان خادم آنها در مجموعه مدیریتی شهرستان بهمراه مدیران استانی و کشوری در همه دستگاههای نظارتی و اجرایی و امنیتی مردم بوده که در حال برنامه ریزی برای رسیدن به نقطه مطلوب این مصوبه هستیم و از همه مردم غیور مرزنشینِ دارای کارت الکترونیکی استدعا دارم که کماکان ما را در راه خدمت به خودشان یاریگر و همراه باشند .

 

معاون بنامه ریزی فرماندار پاوه گفت: ان شاءالله در هفته آینده تصمیمات اتخاذ شده به مرحله ابلاغ و اجرا در خواهد آمد و آنچه ما را در مدیریت صحیح و مردم محور این طرح کمک خواهد کرد، همانا همراهی صبورانه و نجیبانه مردم خواهد بود .

 

وی افزود: مسلم آنست که برای مردم نجیب ما ، خبرهای خوب و مسرت بخشی در راه است که گویای همدلی مسئولین و مردم می باشد .

 

وی در پایان گفت: وحدت رویه در عملِ به مصوبه ، مردم محور بودن در اجرا ، عمل به منویات مقام معظم رهبری برای کمک به مردم ، اجرای سیاست های دولت در محرومیت زدایی و کمک به اقتصاد مرزنشینان و ... هدف ما بوده و قطع مسلم مردم و رضایتمندی آنها در اولویت برنامه های ما بوده ، هست و خواهد بود .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد