جانشین فراجای کشور در دیدار با ماموستا قادری:

از ایجاد بازارچه های مرزی استقبال می کنیم/ سیلی که اسرائیل خورده است، سیلی عمیقی بود

سرویس: سیاسیکد خبر: 301303|14:04 - 1402/07/30
نسخه چاپی
از ایجاد بازارچه های مرزی استقبال می کنیم/ سیلی که اسرائیل خورده است، سیلی عمیقی بود
جانشین فراجای کشور در دیدار با ماموستا قادری گفت: دولت به طور جد بدنبال ایجاد بازارچه های مرزی است و این خیلی خوب است و ما هم استقبال می کنیم و هر چه ترددها و کسابت فعالتر شود ما نیز پشتیبانی می کنیم.

به گزارش هزارماسوله ، جانشین فرمانده انتظامی کل کشور در دیدار با امام جمعه پاوه در سخنانی اظهار داشت: اورامانات و مردم پاوه را به جهت اوصافی که دارند دوست داریم، این مردم مرزبان و مرز دار و در مقابل متجاوزین سپر هستند و در طول این چند دهه بعد از انقلاب ، این موضوع را ثابت کرده اند.

 

سردار قاسم رضایی افزود: امروز توفیق پیدا کردیم به این شهرستان پاوه بیاییم و ماموستا قادری یکی از مجاهدان انقلاب را که از همان اوایل انقلاب نقش موثری در دستاوردها و پاسداری از آن داشته اند، زیارت کنیم.

 

وی گفت: آثار زحمات ماموستا و همراهی ایشان با نظام و با روحیه انقلابی، دوست داشتنی است خصوصا در زمان دکلمه و سخنرانی وی در محضر رهبر معظم انقلاب در سال ۱۳۹۰ پر مغز و با نگارش دلی همراه بود.

 

وی افزود: آن روز نگاه مثبت حضرت آقا به ماموستا قادری و مردم پاوه را دیدم و ماموستا نیز با محبت و عشق و دلی به رهبر داشتند.

 

وی گفت: امروز خوشحالیم امنیت در منطقه وجود دارد و این آسایش و آرامش واقعا ما را خوشحال می کند که در برقراری این امنیت، نیروهای انتظامی، مرزبانی ، امنیتی و سپاه و بالاتر از همه خود مردم که همراهی و همکاری دارند نقش دارند.

 

وی ادامه داد: اگر می گوییم که امروز امنیت وجود دارد باید به ۴۰ سال قبل بازگردیم که چه اوضاعی در آن زمان حاکم بود اگر کسی امروز در آسایش زندگی می کند مدیون آن زحمات و خون شهدا است که البته ما برای نسل جوان، به قدری غفلت کرده ایم چرا که اوضاع ۴۰ سال گذشته به خوبی تبیین نشده است.

 

وی با بیان اینکه در انتقال درست واقعیت به نسل های جدید و جوان قدری کوتاهی شده است گفت:  انقلاب ما عمیق است و باید بیشتر از این موارد کار شود چون انقلاب ما ماندگار است و اعتقاد داریم که این انقلاب بستر ساز ظهور حضرت موعود است.

 

جانشین فرماندهی فراجای کل کشور با اشاره به عملیات حماس گفت: استکبار بدنبال آن است که در منطقه و در عراق کارهایی را انجام دهد که البته مردم عراق با هوشیاری و بصیرت خود اجازه نخواهند داد که باز ناامنی در عراق و منطقه شکل بگیرد.

 

وی افزود: سیلی که حماس به صهوینیسم زد، هنوز در گوش آنها می چرخد و بعید است به این زودی سر پا بایستد، درست است که همچنان جنایت می کنند و بیمارستان ها و کلیساها را هدف قرار می دهند و زن و بچه ها را می کشند لکن این سیلی که خورده است، سیلی عمیقی بود.

 

وی اضافه کرد: این عملیات طوری کرد که رئیس جمهور امریکا و اروپاییان دست پاچه شدند تا حدی که این سیلی هم بر انها تاثیر گذاشت.

 

سردار قاسم رضایی با اشاره به فتنه های دشمنان گفت: باید اهداف دشمنان برای مردم تبیین شود تا مانع از وقوع هر گونه اتفاقی در کشور شد.

 

وی با اشاره به بازگشایی مرز شوشمی نیز گفت: مرز شوشمی دغدغه ماموستا قادری بود و دوستان ما از انتظامی هم دنبال کردند و تایید کردیم و در مرز شوشمی دفتر و باجه گذرنامه صادر شد تا مسافر از این مرز به راحتی تردد کند.

 

وی تصریح کرد: دولت به طور جد بدنبال ایجاد بازارچه های مرزی است و این خیلی خوب است و ما هم استقبال می کنیم و هر چه ترددها و کسابت فعالتر شود ما نیز پشتیبانی می کنیم و ایجاد واحد گذرنانه در همین راستا بوده است.

 

سردار رضایی اظهار داشت: باید آن کارهایی که غیر قانونی است را کنترل کنیم چرا که قانون هم اجازه نخواهد داد، کالاهای قاچاق به کشور وارد شود.

 

وی افزود: محموله سلاح و قاچاق سلاح خطر جدی است و ورود سلاح و محصولات ضد فرهنگی، خط قرمز ما است.

 

وی در پایان گفت: کالاهایی که وارد بازارچه شوند حتما ما هم حمایت و پشتیبانی و تمام بستر ها را فراهم می کنیم که مردم منطقه مراوده داشته باشند و بتوانند نیاز هر دو کشور را تامین کنند و بیکاری کاهش پیدا کند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد