آزادی زندانی با گذشت شاکی از طلب یک میلیارد و پانصد میلیون تومانی

سرویس: اجتماعیکد خبر: 301308|21:02 - 1402/08/07
نسخه چاپی
آزادی زندانی با گذشت شاکی از طلب یک میلیارد و پانصد میلیون تومانی
یک زندانی زندانی با گذشت شاکی از طلب یک میلیارد و پانصد میلیون تومانی آزاد شد.

به گزارش هزارماسوله ،با تلاش‌های بسیار رئیس و شورای حل اختلاف زندان و مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان و کمک خیرین، زندانی طلب یک میلیارد و 500 میلیون تومانی از زندان رهایی یافت.

 

رییس زندان پاوه با اعلام این خبر به خبرنگار ما گفت: با پیگیری وتلاش مستمر و طی دعوت  شاکی یکی از زندانیان جرائم مالی معسر و  نیازمند به دفتر شورای حل اختلاف شعبه ویژه صلحی زندان پاوه وگفتگو با ایشان و در چندین جلسه  گفتگوی مدیر عامل  انجمن حمایت زندانیان واعضای شورای حل اختلاف و صلح یاری زندان با شاکی در نهایت ایشان  ضمن مصالحه قسمت زیادی از مطالبه خود به مبلغ بیش از 15/000/000/000ریال معادل یک میلیارد و پانصد میلیون تومان را  بخاطر رضای خداوند و معسر بودن  زندانی گذشت و با دریافت مبلغ 3/000/000/000ریال از محل کمک افراد خیر و نیکوکار  رضایت خود را اعلام  نمود.

 

حاج بهمن عزیزی افزود: این خیر نیک نام، سبب آزادی فردی شد که به علت ناتوانی در پرداخت بدهی خود در زندان به سر می برد که واقعا اقدام این خیر پاوه ای ارزشمند و در کشور کم نظیر است.

 

وی گفت: شعب شورای حل اختلاف مستقر در زندان،و با همراهی و همکاری انجمن حمایت زندانیان واعضای شورای حل اختلاف و صلح یاری زندان با برگزاری جلسات متعدد و مداوم و دعوت از طرفین پرونده، سعی در ایجاد صلح و سازش بین اصحاب دعوی نموده که حاصل این تلاش ها آزادی این زندان معسر بود.

 

در خاتمه از تعامل مناسب مسئولین  محترم قضایی شهرستان و پیگیری و تلاش های بی دریغ  مدیر عامل محترم انجمن حمایت زندانیان پاوه در این راستا  تقدیر و تشکر نمود.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد