فرماندار پاوه:

۱۳ آبان فرصتی برای اعلام انزجار به نسل کشی در غزه توسط صهیونیست ها است +تصاویر

سرویس: سیاسیکد خبر: 301315|23:20 - 1402/08/09
نسخه چاپی
۱۳ آبان فرصتی برای اعلام انزجار به نسل کشی در غزه توسط صهیونیست ها است +تصاویر
فرماندار پاوه گفت: امسال ۱۳ ابان فرصتی برای اعلام انزجار به نسل کشی در غزه توسط صهیونیست ها است که نیاز است ما این روز را به عنوان نمایش قدرت و حمایت از مردم مظلوم فلسطین به نمایش بگذاریم.

به گزارش هزارماسوله ، فرماندار پاوه صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان در سخنانی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین اظهار داشت: شهادت بی رحمانه و مظلومانه کودکان و زنان و مردان، بدون آب و غذا و بدون امکانات بهداشتی، جنایت علیه بشریت است.

 

علیرضا حیدری افزود: رژیم صهیونیستی با کشتار بی رحمانه کودکان حقیقتا اقدام به نسل کشی می کند زنان و کودکان و ملت مظلوم غزه را به شهادت رسانده اند.

 

وی گفت: در بحث اوکراین ما شاهد بودیم که جامعه جهانی چه موضعی را در پیش گرفت و دیدیم که اکثر کشورهای غربی و اروپایی اقدام روسیه را محکوم کردند و بدنبال آن سلاح و مهمات زیادی را به سمت اوکراین روانه کردند.

 

وی ادامه داد: اما در فلسطین با وجود انسانهای بی گناه، زنان و کودکان زیادی با این حملات رژیم منحوس در زیر آوارها مانده اند و نجات پیدا نکرده اند در حقیقت جنایتی که در غزه توسط این رژیم با کمک امریکا صورت می گیرد در طول تاریخ بی سابقه است.

 

وی اضافه کرد: برای فلسطین کسی حرکتی انجام نمیدهد و حتی حاضر نیستند این حملات رژیم را محکوم کنند.

 

فرماندار پاوه گفت: امسال  ۱۳ ابان فرصتی برای اعلام انزجار به نسل کشی در غزه توسط صهیونیست ها است که نیاز است ما این روز را به عنوان نمایش قدرت و حمایت از مردم مظلوم فلسطین به نمایش بگذاریم.

 

وی افزود: اگر می خواهیم که ثابت کنیم دلمان با مردم فلسطین است روز ۱۳ ابان فرصت خوبی است و باید هر چه در توان داریم نشان دهیم.

 

حیدری تصریح کرد: روز ۱۳ ابان امسال متفاوت تر از سالهای گذشته است، چرا که مردم مظلوم فلسطین چشم انتظار ما هستند و ما نباید آنها تنها بگذاریم، اما متاسفانه هیچ اقدامی صورت نمی گیرد.

 

وی ادامه داد: طبق برنامه و ایام های پیش رو، در این روز سه رویداد مهم در تقویم جمهوری اسلامی ثبت شده است که علاوه بر آنکه سالروز تبعید امام در سال 1343 توسط رژیم پهلوی است روز شهادت دانش آموزان در سال 57 و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است.

 

وی در پایان گفت:  ۸ ابان نیز، در تقویم ملی ما روز دانش آموز و شهادت شهید فهمیده، و شهادت سه تن از فرهنگیان ما در شهرستان پاوه توسط رژیم پهلوی در قبل از انقلاب است.

 

سرهنگ مسعود دوستی فرماندهی سپاه ناحیه پاوه نیز در سخنان مبسوطی به مظلومیت مردم فلسطین در برابر جنایتهای رژیم منحوس صهیونیستی و همچنین چگونگی برگزاری راهپیمایی روز 13 آبان پرداخت.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد