بخشدار نوسود:

امروز نماد جنایت های امریکا را در غزه مظلوم می بینیم

سرویس: سیاسیکد خبر: 301319|14:16 - 1402/08/13
نسخه چاپی
امروز نماد جنایت های امریکا را در غزه مظلوم می بینیم
بخشدار نوسود گفت: امروز ما نماد این جنایت را در غزه مظلوم می بینیم متاسفانه آمریکا با حمایت از رژیم سفاک و جنایتکار و مجعول صهیونیستی دارد بزرگترین جنایت ها را برعلیه اسلام و انسانیت در طول تاریخ در غزه میبینیم .

به گزارش هزارماسوله ، بخشدار نوسود در مراسم راهپیمایی یوم الله 13 ابان در سخنانی اظهار داشت: 13 آبان یوم الله و روز مبارکی است در تاریخ ایران عزیز و انقلاب اسلامی ایران ، 13 آبان 1343 بعد از تصویب لایحه کاپیتولاسیون توسط مجلس و دولت وقت رژیم پهلوی و اعتراض حضرت امام ( ره ) که سرمنشا پیروزی انقلاب اسلامی ایران گردید، به این لایحه خفت بار که ایرانی ها را آمریکایی ها می توانستند بکشند و هر بلایی سرملت ایران بیاروند و هیچ نهادی در ایران حق دادگاهی کردن آنها( آمریکای ها ) را نداشتیم، امام (ره) فرمودند این خیانت و خفت برای ایران و اسلام است.

 

دکتر هدایت محمودی افزود: سرمنشا پیروزی انقلاب اسلامی ایران آن پیام شکوهمند امام (ره ) شد که بلافضله در 13 آبان 1343 دانش آموزان عزیز تهرانی به خیابان آمدند و رژیم منحوس پهلوی 56 نفر از فرزندان این آب و خاک را به خاک و خون کشید.

 

وی گفت: پهلوی،امام( ره) را  به ترکیه ؛ عراق و نهایتا به پاریس تبعید می کنند اما امام امت بعد از 13 سال با عزت به وطن برمیگردند و انقلاب اسلامی به رهبری ایشان به پیروزی میرسد.

 

وی ادامه داد: 13 آبان 1358 به آن حماسه بزرگی که ملت ایران در تسخیر لانه جاسوسی آفریدند  به پاس آن حماسه، امام (ره) این اقدام بزرگ را  انقلاب دوم نامیدند چرا که سفارتخانه آمریکا علیرغم پیروزی انقلاب اسلامی ایران امام دستور داده بودند که هیچ گونه تعرضی به سفارت آمریکا انجام نشود.

 

محمودی اضافه کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تا روز ۱۳ آبان ۱۳۵۸ آمریکای جنایت کار داشت برنامه های دیپلماتیک خودش را در سفارت انجام میداد ، اما بعد از آنکه اثبات شد که سفارت خانه آمریکای جنایتکار به یک مکان جاسوسی بر علیه ملت ایران و انقلاب اسلامی تبدیل شده است 400 نفر از دانشجویان پیرو خط امام به نشانه اعتراض در یک اقدام انقلابی سفارتخانه یا بهتر بگویم لانه جاسوسی را تسخیر کردند.

 

وی اظهار کرد: بعد از آنکه از اسناد لانه جاسوسی که بسیاری از آنها را از بین برده بودند اطلاعاتی بدست آمد و ثابت شد تمام اقدامات جاسوسی و خرابکارانه علیه انقلاب اسلامی و دیگر حرکتهای اسلامی و انقلابی در‌ منطقه از جمله علیه فلسطین مظلوم و بی دفاع  در سطح خاورمیانه از سفارت آمریکا در تهران برنامه ریزی و هدایت شده است و اگر امام راحل (ره) این حرکت را انقلاب دوم نامیدند جایگاه این حرکت را بیشتر میتوانیم درک نمائیم .

 

بخشدار نوسود گفت: اما بعد از ۱۳ آبان ۱۳۵۸ به امروز میرسیم امروز باز آمریکای  پلید و جنایت کار  که حضرت امام (ره) آن را بحق شیطان بزرگ  نامیدند که هر توطئه علیه هر حرکتی در طول تاریخ بر علیه ظلم ، جرم و جنایت در تمام کشورهای منطقه انجام شده به دست آمریکای جنایت کار بوده است یا دارد نقش پلید خود را بازی میکند.

 

وی افزود: امروز ما نماد این جنایت را در غزه مظلوم می بینیم متاسفانه آمریکا با حمایت از رژیم سفاک و جنایتکار و مجعول صهیونیستی دارد بزرگترین جنایت ها را برعلیه اسلام و انسانیت در طول تاریخ در غزه میبینیم و شاهد هستیم  که حاصل آن بیش از 9 هزار شهید که بیش از 6 هزار نفر از آنان زنان و وکودکان بی دفاع هستند .

 

وی در پایان گفت: اما به لطف خداوند تبارک و تعالی و براساس وعده الهی پیروزی نزدیک است و به فرمایش مقام معظم رهبری «مدظله العالی»ان شاءالله اسرائیل غاصب 25 سال آینده را نخواهد دید و امروز اعلان بیعت مجدد با آرمان امام (ره)  و رهبری و مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان خواهیم کرد و به لطف الهی و برکت خون پاک شهدای گرانقدر به زودی شاهد نابودی اسرائیل و آمریکای جنایتکار خواهیم بود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد