مدیر جهاد کشاورزی پاوه:

پیش بینی برداشت ۴۵۰۰ تن انار ازباغات پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 301322|15:43 - 1402/08/15
نسخه چاپی
پیش بینی برداشت ۴۵۰۰ تن انار ازباغات پاوه
مدیر جهاد کشاورزی پاوه با اشاره به وجود ارقام متفاوت انار در این شهرستان، گفت: برداشت بیش از چهار هزار و ۵۰۰ تن انار از باغات پاوه پیش بینی شده است.

به گزارش هزارماسوله ، شهرام رستمی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به وضعیت مطلوب باغات انار شهرستان پاوه، اظهار کرد: برداشت انار از باغات شهرستان پاوه در بیش از ۶۵۰ هکتار آغاز شده و این برداشت هرساله از اوایل پاییز شروع شده و تا اواخر آبان ماه ادامه دارد.

 

وی به مرغوبیت انار شهرستان پاوه تاکید کرد و افزود: عمده ارقام انار در این شهرستان شامل ملس ساوه، ترش، شیرین، یوسفخانی، مزله، کارالی، نرمه دانه، پیرمیکائیل و رباب نیریز است.

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پاوه تصریح کرد: متوسط برداشت در باغات واقع در این شهرستان حدود ۵.۵ تن در هکتار بوده که امسال با توجه به شرایط مناسب محیطی گلدهی درختان انار به خوبی مشاهده شده است.

 

رستمی با تاکید بر رشد برداشت انار از باغات شهرستان پاوه، خاطرنشان کرد: با این وجود پیش بینی می‌شود امسال در پی افزایش بازدهی باغات انار برداشت این محصول به بیش از هفت تن برسد که بر این اساس می‌توان شاهد برداشت بیش از چهار هزار و ۵۰۰ تن انار از ارقام مختلف در این شهرستان بود.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد