مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پاوه :

کشورهای مدعی حقوق بشر،علم رادرجهت جنگ استفاده می‌کنند

سرویس: سیاسیکد خبر: 301330|20:46 - 1402/08/19
نسخه چاپی
کشورهای مدعی حقوق بشر،علم رادرجهت جنگ استفاده می‌کنند
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پاوه گفت: عنوان علم در خدمت صلح و توسعه‌، در‌بردارنده ی اهداف و برنامه‌هایی است که کشورها و نهادهای علمی باید تلاش کنند تا به آن دست یابند نه اینکه در جهت تخریب و کشتن مردم اقدام کنند.

به گزارش هزارماسوله ، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما با اشاره به روز جهانی علم در خدمت توسعه اظهارداشت: باید علم در خدمت صلح و توسعه باشد اما متاسفانه ما امروز شاهدیم کشورهای مدعی دارای علم و حقوق بشر ، عکس آن را عمل می‌کنند و علم را در جهت تخریب و جنگ استفاده می‌کنند.


حجت الاسلام والمسلمین حسام الدین عبدی پور افزود: عنوان علم در خدمت صلح و توسعه‌، در‌بردارنده ی اهداف و برنامه‌هایی است که کشورها و نهادهای علمی باید تلاش کنند تا به آن دست یابند نه اینکه در جهت تخریب و کشتن مردم اقدام کنند.


وی گفت:  بهره‌مندی آحاد جامعه از ثمرات علم، فناوری و نوآوری یکی از برنامه هایی است که کشورها به راحتی می توانند در خدمت صلح و توسعه در اختیار مردم خود بگذارند و فرصتی را برای دولتها فراهم می­کند تا در مورد صلح و توسعه، به بحث و تبادل نظر بپردازند.


وی ادامه داد: امروز رژیم منحوس صهیونیستی با ارباب خود امریکای جنایتکار، صحنه هایی از یک فاجعه انسانی را در فلسطین رقم زده اند.



 وی اضافه کرد: دنیا مشاهده کرد که رژیم صهیونیستی چگونه بمب های فسفری را بر سر زنان و کودکان فلسطینی می ریزد و چگونه دست به وحشی گری می زند.



مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پاوه با بیان اینکه وحشی گری امروز در غزه غوغا می‌کند گفت: این علم کشورهای غربی است که بجای خدمت در صلح و توسعه باشد آن را به صورت بمب های فسفری بر سر زنان و کودکان فلسطینی برای نابودی این ملت می ریزند.

حجت الاسلام والمسلمین عبدی پور در پایان گفت: اگر ملت های مسلمان برای پشتیبانی از فلسطین در کنار هم باشند قطعا روزی اسراییل را از روی زمین محو و نابود می کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد