مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پاوه:

انتخابات تجلی بخش بعد مردمی است

سرویس: سیاسیکد خبر: 301336|17:28 - 1402/08/21
نسخه چاپی
انتخابات تجلی بخش بعد مردمی است
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پاوه گفت: انتخابات علاوه بر آنکه تجلی بخش بعد مردمی است، به عنوان روشی برای کارآمد سازی نظام هم می باشد.

به گزارش هزارماسوله ، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پاوه در نشست بصیرتی با کارکنان ناحیه در سخنانی با اشاره به در پیش بودن انتخابات در سال جاری گفت: نیاز نظام است ، که نخبگان جوانتری نیز در برنامه های سیاسی کشور حضور پیدا کنند چرا که هدف انتخابات کارامدی، اداره بهینه کشور است.

 

حجت الاسلام والمسلمین حسام الدین عبدی پور افزود: با برگزاری انتخاباتی کارآمدتر و حضور نخبگانی توانمند، منتج به این‌ نتیجه می شود که در افق های تازه امید بیشتری روبروی کشور قرار گیرد.

 

وی با بیان اینکه در گذشته نفوذ در کشور ما اتفاق افتاده بود، گفت: در گذشته ریل اقتصادی کشور معطل بله یا خیر کشورهای بیگانه بود، اما دولت فعلی در گردونه تحولی مسیر مشخص شده خود، معطل خارجیا نمانده است.

 

وی افزود: این سیر تحول در حال حرکت است و انتخابات پیش رو هم بر همین مسیر قرار دارد.

 

حجت الاسلام والمسلمین عبدی پور با اشاره به اهمیت انتخابات در نظام سیاسی کشور گفت: انتخابات نظام جمهوری اسلامی هم حق است هم تکلیف.

 

وی با اشاره به اینکه دشمنان از امروز بمباران خود را برای شرکت نکردن در انتخابات و تخریب آن آغاز کرده اند، بلکه بتوانند بدنه مردم را از بدنه نظام جدا کنند.

 

وی ادامه داد:  نشست ها باید رنگ و بوی انتخاباتی و تشویق مردم به حضور در انتخابات را داشته باشد.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پاوه گفت: انتخابات یک قانون عام است و هرجا حقی باشد تکلیفی هم وجود دارد، مردم با انتخاب صحیح و آزادانه گزینه خود را انتخاب می کنند و به سبب ان کارگزاران را در قوه مجریه انتخاب می کنند.

 

وی تصریح کرد: در چند کشور، انتخابات را به صورت اجباری برگزار می کنند،و اگر کسی شرکت نکند جریمه می شوند اما در نظام مقدس جمهوری اسلامی، انتخابات به صورت اختیاری و رنگ و بوی الهی دارد.

 

وی افزود: بنا به اصل ۵۶ قانون اساسی، مبنای نظام اسلامی چنین است که انتخابات حق مردم است و حقوقی که در زمینه های تبیینی وجود دارد برای همه است.

 

حجت الاسلام والمسلمین عبدی پور اظهار داشت: انتخابات ملاکی برای مشروعیت نظام است، که علاوه بر جمهوریت، اسلامی و یا مشروعیت نطام را هم داریم.

 

وی گفت: انتخابات علاوه بر آنکه تجلی بخش بعد مردمی است، به عنوان روشی برای کارآمد سازی نظام هم می باشد.

 

وی افزود: انتخابات همچنین تجلی مردم سالاری دینی است، و به عنوان حکومتی است که با رای مردم تشکیل می شود.

 

وی با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی ما انتخابات به هیچ وجه به تعویق نیفتاده است گفت: برای تشکیل نظام اسلامی، انتخابات مختلفی داریم و این مردم هستند که، رهبر به صورت غیر مستقیم، ریاست جمهوری، نمایندگان مجلس و شورای شهر را از بالاترین تا پایین ترین انتخاب می کنند و این همان تجلی مردم سالاری دینی است.

 

حجت الاسلام والمسلمین عبدی پور اضافه کرد:همچنین انتخابات مظهر مردم باوری است و خنثی کننده دو قطبی های مخرب دشمنان است، که دوگانه های کاذبی را در بین مردم جاری کنند.

 

وی در پایان گفت: دشمنان از تریبون و ماهواره به تشویق مردم در شرکت نکردن در انتخابات و همچنین بیان دروغ هایی مبنی بر عدم انتخاباتی سالم می پردازند، و لذا باید مواظب بوده و با این مسائل با بصیرت برخورد کنیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد