شهردار نودشه:

بدنبال ایجاد سایت جدید پسماند شهری نودشه هستیم

سرویس: اجتماعیکد خبر: 301339|08:59 - 1402/08/22
نسخه چاپی
بدنبال ایجاد سایت جدید پسماند شهری نودشه هستیم
شهردار نودشه گفت: شهرداری و کارگروه مربوط به مسائل پسماند شهری با توجه به آیتم های مختص جایگاه پسماند شهری در حال بررسی گزینه هایی جهت ایجاد سایت جدید پسماند شهری هستند.

به گزارش هزارماسوله ، مهندس خسروی شهردار نودشه همزمان با پاکسازی عرصه های منابع طبیعی در اطراف جایگاه زباله در کل چنار گفت: پاکسازی این محل و تفکیک زباله بصورت مستمر توسط پرسنل زحمت کش شهرداری انجام گرفت.

 

شهردار نودشه هم چنین گفت : شهرداری و کارگروه مربوط به مسائل پسماند شهری با توجه به آیتم های مختص جایگاه پسماند شهری در حال بررسی گزینه هایی جهت ایجاد سایت جدید پسماند شهری هستند.

 

وی در ادامه ضمن قدردانی از بخشدار نوسود به دلیل حمایت‌های وی و پیگیری و حضور و نظارت بر عملیات پاکسازی ، هم چنین ریاست اداره محیط زیست شهرستان و منابع طبیعی گفت : جهت تعیین و جانمایی مکان جدید برای دفن پسماند شهری نودشه به کمک  همه اعضای کارگروه جهت انجام کار کارشناسی نیازمند هستیم.

 

وی ادامه داد: پاکسازی عرصه های منابع طبیعی در اطراف جایگاه پسماند و زباله شهری در کل چنار ، درخواست ما از شهروندان گرامی و دوستداران محیط زیست و انجمن ها و گروهای محیط زیستی بود که در این مکان حضور یافتند .

 

علی اشرف خسروی گفت: در تابستان امسال هم با توجه به درخواست‌های چندین ساله ی شهروندان و انجمن ها و گروه‌های محیط زیستی و هم چنین موضوع بسامان نمودن پسماند شهری نودشه و هم چنین مهار و کنترل حریق در عرصه های منابع طبیعی در اطراف جایگاه پسماند شهری نودشه در کل چنار این جایگاه با انجام بیش از ده روز کاری دستگاه بیل مکانیکی در آن محل تا حدود ۹۰ درصد ساماندهی گردید .

 

مهندس خسروی در پایان از پرسنل زحمت کش شهرداری به دلیل حضور پر تاثیرشان در پاکسازی عرصه های منابع طبیعی صمیمانه قدردانی نمود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد