فرماندهی مرزبانی استان کرمانشاه در دیدار با مرزبانی عراق:

جریان معیشت مردم مرزنشین دو کشور مورد توجه قرار می گیرد

سرویس: سیاسیکد خبر: 301340|16:40 - 1402/08/22
نسخه چاپی
جریان معیشت مردم مرزنشین دو کشور مورد توجه قرار می گیرد
فرماندهی مرزبانی استان کرمانشاه گفت: مسائل و مشکلات مرزنشینان و بحث کولبری و موضوعات مرتبط با مرزنشینان از دیگر مباحثی بود که مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

به گزارش هزارماسوله ، دیدار فرماندهان نظامی استان حلبچه با همتایان خود از استان کرمانشاه در مرز شوشمی

 

صبح امروز فرماندهان مرزبانی منطقه اول جمهوری عراق به همراه هیئت همراه خود، با استقبال فرماندهی مرزبانی استان،سردار سپهری و فرماندهان هنگ مرزی پاوه، قصر شیرین و ثلاث باباجانی از مرز شوشمی وارد کشور شدند.

 

این دیدار تحت عنوان نشست مشترک مرزی ، جهت تعامل هرچه بیشتر بین دو طرف در مرز شوشمی در محل سالن جلسات سد داریان برگزار می شود.

 

در این باره فرماندهی مرزبانی استان کرمانشاه در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: امرز توفیقی حاصل شد که در خدمت همکاران گرامی در مرزبانی منطقه یک جمهوری عراق باشیم و از نزدیک مسائل و مشکلات مرزی دو کشور را در منطقه استان کرمانشاه و استان های سلیمانیه و حلبچه، مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار دهیم.

 

سردار کیاست سپهری افزود: در این جلسه به موضوعاتی همچون نحوه تعامل همکاری و اقدامات مشترک برای ایجاد امنیت پایدار در مرزهای دو کشور مفصلا صحبت شد و مقرر شد که در آینده ای نزدیک سطح تعاملات را بیشتر بکنیم .

 

وی ادامه داد: همچنین در خصوص امنیت در مرزها مقرر شد تلاش های بیشتری از دو طرف نیروهای مرزبانی دو کشور شکل بگیرد و مسائل و مشکلات مرزنشینان و بحث کولبری و موضوعات مرتبط با مرزنشینان از دیگر مباحثی بود که مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

 

وی در پایان با اشاره به توافقات میان دو کشور گفت: ان شاالله در آینده ای نزدیک ما عملیاتهای مشترک و گشتهای مشترک مرزی را در سطح مرزهای دو کشور بیشتر خواهیم کرد و شرایط را نسبت به گذشته بهبود ببخشیم و جریان روند اقدامات مرزی و معیشت مردم مرزنشین دو کشور نیز مورد توجه قرار گرفت.

 

فرمانده مرزبانی استان افزود: ان شاالله برگزاری این نشست در راستای معیشت مردم هم، اقدامات و اتفاقات خوبی در آینده شکل بگیرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد