جلسه بررسی مشکلات نانوایان بخش نوسود برگزار شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 301348|11:00 - 1402/08/25
نسخه چاپی
جلسه بررسی مشکلات نانوایان بخش نوسود برگزار شد
جلسه بررسی مشکلات نانوایان بخش نوسود اعم از شهر و روستاهای تابعه برگزار شد.

به گزارش هزارماسوله ، در این جلسه که به ریاست دکتر هدایت محمودی بخشدار نوسود و حضور آقایان کرجی رئیس مرکز جهاد کشاورزی نوسود ،عبدالهی مسئول بازرسی اداره جهاد کشاورزی شهرستان پاوه، نادری رئیس شورای اسلامی شهر نوسود ،مصری نماینده اتاق اصناف و خانم روشنی عضو شورای اسلامی شهر نودشه، دهیاران تابعه و جمعی از نانوایان شهرها و روستاهای تابعه در سالن جلسات بخشداری نوسود برگزار شد در خصوص مشکلات نانوایان این بخش بحث و تبادل نظر شد.

 

بخشدار نوسود در تحلیلی کوتاه به بررسی جایگاه مقدس نان بعنوان قوت لایموت مردم ایران زمین به ویژه منطقه هورامان در طول تاریخ پرداخته و شغل نانوايي را بسيار با ارزش و شريف دانست.

 

وی افزود : نانوایان نسبت به رعایت کمیت و کیفیت پخت و جلب رضایت شهروندان اهتمام جدی داشته باشند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ثبت جهانی منظر فرهنگی و طبیعی هورامان و افزایش روزافزون سفر به شهرها و روستاهای هدف گردشگری منطقه، منش و رفتار نانوایان و کیفیت نان تولیدی آنها را مولفه بسیار اثرگذار در معرفی منطقه ذکر کرد و از مدعوین خواستند در تقویت جایگاه خطیر خویش تلاش نمایند.

 

در ادامه این جلسه اعضاء پیرامون مسائل و مباحث نحوه نظارت بر عملکرد نانوایی ها، کیفیت توزیع آرد سهمیه ای بین نانوایی ها و غیره به بحث و بررسی پرداختند و تصمیماتی مبنی بر رعایت زمان بندی تعیین شده و افزایش کیفیت نان اتخاذ شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد