اعلام محدودیت های ترافیکی راهپیمایی حمایت از غزه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 301349|17:48 - 1402/08/26
نسخه چاپی
اعلام محدودیت های ترافیکی راهپیمایی حمایت از غزه
رئیس پلیس راهور شهرستان پاوه از اعلام محدودیت های ترافیکی راهپیمایی حمایت از غزه خبر داد.

به گزارش هزارماسوله ،رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی شهرستان پاوه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای شهروندان ، محدودیت های ترافیکی روز شنبه مورخه ۱۴۰۲/۰۸/۲۷ در شهر پاوه را اعلام کرد.

 

سروان سیروس مرادی اظهار داشت : به منظور هرچه باشکوه تر برگزار شدن مراسم راهپیمایی در روز شنبه ، محدودیت های ترافیکی تا پایان مراسم در سطح شهرستان پاوه اعمال خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه مسیر مورد نظر برای راهپیمایی از میدان فرمانداری (شهداء) تا میدان مولوی شهرستان می باشد ، افزود از ساعت ۰۸۰۰ صبح روز شنبه بیست و هفتم آبان ماه ، محدودیت های ترافیکی شهر پاوه از میدان شهداء تا میدان مولوی اعمال خواهد شد.

 

سروان مرادی بیان کرد تردد در کلیه خیابان های فرعی منتهی به خیابانهای انقلاب و فاروق اعظم روز شنبه ممنوع است .

 

وی مسیر های جایگزین برای تردد شهروندان را خیابان ارشاد و سراب هولی اعلام کرد و افزود: توقف هرگونه وسیله در مسیر راهپیمایی ممنوع و در صورت مشاهده توسط یدک کش به پارکینگ منتقل می شود.

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان پاوه از شهروندان خواست نهایت همکاری را برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن این مراسم با کارکنان راهنمایی و رانندگی و فرماندهی انتظامی شهرستان را داشته باشند و از پارک کردن خودرو ها در مسیر های اعلامی به طور جد خودداری کنند.

 

وی در پایان گفت: خواهشمند است از پارک نمودن وسایل نقلیه در مسیر راهپیمایی از میدان فرمانداری(شهداء)  تا میدان مولوی از ساعت ۰۷۰۰ صبح الی ۱۲۰۰ ظهر خودداری فرمایید. بدیهی است در صورت پارک وسایل نقلیه در مسیر راهپیمایی، خودرو توسط یدک کش به پارکینگ انتقال داده می شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد