مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پاوه :

ضربه فلسطین به رژیم صهیونیستی غیرقابل ترمیم است

سرویس: سیاسیکد خبر: 301353|12:52 - 1402/08/27
نسخه چاپی
ضربه فلسطین به رژیم صهیونیستی غیرقابل ترمیم است
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پاوه گفت: وعده ی غیرقابلِ تردید و قطعی الهی است که ظالمین به بدترین آتش عذاب زمینی و آسمانی، در همین دنیای فانی گرفتار و آه مظلومان و ستم دیدگان دامانِ همه ی مشرکان، منافقان، مهاجمان و راضیان به اَعمال و اَفعالِ آنان را خواهد سوزاند.

به گزارش هزارماسوله ، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پاوه در سخنرانی امروز راهپیمایی حمایت از ملت مظلوم فلسطین در پاوه در سخنانی اظهار داشت: ظلم و جنایت امروزِ سفّاکین و خباثت و فضاحت دیروزِ شیاطینِ صهیونیست و حامیان خبیث آمریکایی و انگلیسیِ آنان را ببینید.

 

حجت الاسلام والمسلمین حسام الدین عبدی پور افزود: لعن، ننگ و نفرین، بر شما سَفّکانِ صهاینه و آدم نمایانِ حیوان صفت و «خوک خونی» باد که از «انسان» بودن تنها و تنها «اسمی» را بر خود و دودمانِ فریبکار، نانجیب و ناپاکتان نهاده اید!، در اخلاق، روش و رفتار اما از پست ترین چهارپایان و پلشت ترین درندگان نیز شقی، شنیع و درّنده خوترید!.

 

وی با اشاره به آیه ای از قرآن کریم گفت: امروز هر کَس، که ظلم و جنایت امروزِ سفّاکین و خباثت و فضاحت دیروزشیاطینِ صهیونیست و حامیان خبیث آمریکایی و انگلیسیِ آنان را ببیند، صدای ضجه های نوباوگان، شیرخوارگان، دخترکان و کودکان یتیم، تنها، بی پناه، بیگناه، بدون آب و برق و غذا و غرق در خاک و خونِ «غزه» را بشنود. ریزش مداوم و مستمرّ هزاران تُن بمب های ممنوعه و منسوخه بر سر زنان، مردان و بیچارگانِ مسلمان، قتل عام و نسل کُشی های واقعیِ آنان و تخریب کاشانه، مساجد و نمازخانه های مؤمنان و شِفاخانه های بیماران و زخمیان را مشاهده نماید و همچنین سوزِش سرمای پاییزی و گرمایش ناشی از شعله ی آتش سلاح های فُسفری و جنگ افزارهای کُشنده، خفه کننده، سوزنده و مسمومیت زایِ اهداییِ شیاطین آمریکایی و غربی را لمس نماید! و در عین حال اما، لب فرو بندد، دست به آسمان بلند ننموده و پیروزی شان را از خداوند سبحان طلب نکند و لعن و نفرین ابدی را نثار قاتلان، عاملان، هادیان و آمران نفرستد قطعا  سهیم، شریک و رفیق تلقی خواهد شد!.

 

وی ادامه داد:  هرکس از هر وسیله ی که می تواند به یاری آن ها نشتابد و خود را موظف به یاریِ اینان و یا حداقل از طریق رسانه ای و مجازی رسانیدن صدای مظلومیت شان به گوش جهانیان نداند. و یا حتی در ظاهر و باطن راضی به انجام خشونت ها علیه این ساکنان بی پناه بوده و با ارسال پیام، توئیت و بازنشر مطالب دروغین و جعلی علیه فلسطینیان، اعلام بیطرفی و ابراز خوشحالی نماید. قطعا و حتما، در آغاز، انجام و ادامه ی عداوت، خباثت، شقاوت و دنائت دژخیمانِ صهاینه و گناهان بیشمار جهودانِ مهاجم به سرزمین های موعود، اولین قبله گاه مسلمانان و خاستگاه سربازان آخرالزمانه سهیم، شریک و رفیق تلقی خواهد شد!.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پاوه تصریح کرد: یادمان باشد این، وعده ی غیرقابلِ تردید و قطعی الهی است که ظالمین به بدترین آتش عذاب زمینی و آسمانی، در همین دنیای فانی گرفتار و آه مظلومان و ستم دیدگان دامانِ همه ی مشرکان، منافقان، مهاجمان و راضیان به اَعمال و اَفعالِ آنان را خواهد سوزاند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: همانطدری که حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله العالی فرمودند: «قضیّه‌ی غزّه از یک سو قضیّه‌ی مظلومیّت است، از یک سو قضیّه‌ی اقتدار است. بله، مردم غزّه واقعاً مظلومند و این دشمنِ ددمنش و خونخوار ــ رژیم تروریستی غاصب ــ حدّی برای جنایت نمی‌شناسد؛ یعنی در یک بمباران، هزار نفر را شهید میکند! این‌جوری است؛ حدّی نمی‌شناسد. مظلومیّت مردم این‌جوری ظاهر میشود.

 

وی در پایان گفت: امّا در کنار این مظلومیّت، دو نکته‌ی مهم وجود دارد؛ یک نکته صبوری و توکّل این مردم است. که این مردم انصافاً صبوری به خرج دادند،و  بعضی از مناظرش را دستگاه‌های تبلیغاتی در دنیا و در کشور ما نشان دادند؛ که فرزندش شهید میشود، خدا را حمد میکند؛ یا فرزندش شهید میشود، میگوید فدای فلسطین؛ نوجوان مجروح، خدا را شکر میکند و آیات قرآن را میخواند. این صبوری این مردم خیلی مهم است.

 

وی افزود: نکته‌ی مهمّ دیگری که وجود دارد این است که ضربه‌ای که در این حادثه، در این حمله‌ی رزمندگان فلسطینی به رژیم غاصب وارد شد، یک ضربه‌ی تعیین‌کننده است؛ تا کنون چنین ضربه‌ای به این رژیم وارد نشده و همین‌طور که ما اوّل هم عرض کردیم، قابل ترمیم نیست؛ هر چه میگذرد، بیشتر معلوم میشود که قابل ترمیم نیست.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد