امام جمعه نودشه در راهپیمایی حمایت از فلسطین:

همواره کشتن انسانهای بی گناه توسط غیر مسلمانان بوده است

سرویس: سیاسیکد خبر: 301354|18:00 - 1402/08/27
نسخه چاپی
همواره کشتن انسانهای بی گناه توسط غیر مسلمانان بوده است
امام جمعه نودشه گفتک در تاریخ جهان چه کسانی بیشترین تعداد انسانهای بی گناه را کشته اند؟ اولین نفر هیتلر ، یک مسیحی بود. اما رسانه ها هیچ وقت مسیحیان را تروریست خطاب نمیکنند!!

به گزارش هزارماسوله ، 

 

 

 

امام جمعه نودشه در مراسم راهپیمایی حمایت از ملت مظلوم فلسطین در سخنانی اظهار داشت: آیین یهود، یکى از سه دین بزرگ داراى کتاب آسمانى است. پیامبران بسیارى براى هدایت و راهنمایى آنان از جانب خداوند آمده که همگى در دوران زندگى و رسالت خویش متحمل رنج‏هاى فراوانى شده ‏اند، تا بتوانند مردم زمان خویش را از خواب غفلت بیدار و متوجه مبدأ هستى و روز جزا کرده و در پرتو عمل به احکام الهى به سعادت و خوشبختى همیشگى نایل شان کنند.

ماموستا ملا احمد مبارکشاهی افزود: یهود از روز نخست تشکّل قومى خود، واکنش‏هاى ناشایستى نشان داده و در زمان هر پیامبرى به گونه‏اى نافرمانى و مخالفت خود را ابراز داشته‏اند. که صفحات تاریخ گواه گویا و شاهدى بى‏طرف بر مدعا است. بازماندگان قوم بنى‏اسرائیل در آغاز بعثت نبى مکرم اسلام(ص) آن چنان دست به دشمنى و عداوت یازیدند که قرآن مجید «از آنان با عنوان سرسخت‏ترین دشمن مسلمانان یاد میکند».

 

وی با اشاره به صفات و ویژگى‏هاى یهود در قرآن‏ گفت: یکى از راه‏هاى شناخت هر قوم و ملتى دانستن اوصاف و ویژگى‏هاى آنان است. قرآن کریم در آیات بسیارى صفات و ویژگى‏هاى یهودیان را یادآور شده و با بیان اوصاف آنها مسلمانان را با ماهیت اصلى و واقعیشان آشنا می سازد.

 

وی ادامه داد: از جمله بیمارى‏هاى روانى و گناهان قلبى که در عقل و شرع درمان علاج آن‏ها لازم و ضرورى است، بیمارى قساوت قلب (سنگ دلى و سخت دلى) است. افزون بر این که خود قساوت قلب، بیمارى و علامت ناسالمى دل انسان است؛ سبب بیمارى‏هاى دیگرى هم می شود که از جمله آن‏ها انحراف انسان از صراط مستقیم عبودیت در گفتار و کردار است. قرآن کریم آثار وخیم قساوت قلب را این چنین بیان مى‏کند:«اَفَمَنْ شَرَحَ اللّهُ صَدْرَهُ لِلاِسْلام فَهُوَ عَلى‏ نُورٍ مِنْ رَبِّهِ فَوَیْلٌ لِلْقاسِیَةِ قُلْوبُهُمْ مِنْ ذِکْرِ اللَّهِ أَوْلئِکَ فى‏ ضَلالٍ مُبینٍ «پس آیا کسى که خدا سینه‏اش را براى (پذیرش) اسلام گشاده، و (در نتیجه) برخوردار از نورى از جانب پرودرگارش مى‏باشد (همانند فرد تاریک دل است)؟ پس واى بر آنان که از سخت دلى یاد خدا نمى‏کنند، اینانند که در گمراهى آشکارند.»

 

ماموستا مبارکشاهی اضافه کرد: بر پایه شواهد و قرائن فراوان، یهود در طول تاریخ از سنگ دل‏ترین ملّت‏ها بوده و هست؛ چنان که اگر زمانى بر منطقه‏اى حاکم می شدند با بیرحمانه‏ ترین شیوه دست به کشتار میزدند. شاید آنان این طور جنگیدن و خونریزى را از توراتِ تحریف شده گرفته باشند که در اسفار مختلف از آن سخن به میان آورده است.

 

امام جمعه نودشه با اشاره به پشت پرده حمله به غزه گفت: آرجون سنگوپتا تحلیل گر هندی معتقد است که یکی از دلایل تمایل اسرائیل برای از بین بردن حماس در نواز غزه و کنترل کامل سرزمین محصور فلسطین، بهره‌گیری از فرصت و ایده اقتصادی چشمگیری است که چندین دهه در مورد آن صحبت شده و بدون تردید صلح و ثبات سیاسی در منطقه یک پیش‌شرط اساسی اجرای آن محسوب می‌شود.

 

وی گفت: این ایده بزرگ اقتصادی شامل ایجاد کانال آبی است که از رأس خلیج عقبه (بازوی شرقی دریای سرخ ) و از طریق صحرای نقب تحت کنترل اسرائیل تا سواحل دریای مدیترانه امتداد یافته و دریای مدیترانه را به دریای سرخ متصل کند. این کانال درواقع جایگزینی برای کانال سوئز خواهد بود و آرجون معتقد است که طرح احداث کانال آبی که نام بن‌گورین (بنیانگذار رژیم‌صهیونیستی) بر آن نهاده شده است، برای اولین بار در دهه 1960 میلادی پیش‌بینی شد. در برخی منابع دیگر سابقه تاریخی آن را به طرح انگلیسی‌ها در سال 1850 نسبت داده‌اند.

 

ماموستا مبارکشاهی گفت: در روزهای هستیم که در صفحات تاریخ سیاه تر از این روزها ندیده وقتی نگاه می کنیم روزی زهیر بن ابی امیه گفت ای مردم چگونه غذا می خورید در حالی که بنی هاشم در محاصره هستن والله نمی نشینم تا این صفحه ظالم را پاره کنم.

 

وی افزود: سرزمین کوچک غزه تاریخی بزرگ دارد. این "مدینة طیبة بین الشام و مصر" یکی از کهن‌ترین شهرهای جهان است و برخی منابع، غزه و عسقلان را دو عروس خطه فلسطین نامیده‌اند و بر پایه برخی گزارش‌های تاریخی، غزه زادگاه حضرت سلیمان نبی علی نبینا و علیه الصلوة و السلام است.

 

وی اظهار داشت : این شهر یکی از مقاصد تجاری قریش پیش از اسلام بود که بازرگانان قریشی در رحلة الشتاء خود (سورة ایلاف) بدان جا می‌رفتند. هاشم بن عبدمناف جد اعلای حضرت پیامبرﷺ که سادات و شرفا (بنوهاشم) بدو منسوبند در یکی از سفرهای تجاری قریش، در سن بیست یا بیست و پنج سالگی در همین شهر بیمار شد و جان خود را از دست داد و همانجا به خاک سپرده شد. به همین دلیل در متون عربی، غزه را، "غزة هاشم" هم می‌نامیده‌اند.

 

وی گفت: غزه در دوره اسلامی در زمان خلافت حضرت عمربن خطاب رضی الله عنه به دست حضرت عمرو بن عاص  رضی الله عنهما فتح شد.

 

وی ادامه داد: مهمترین رویداد مربوط به دوره اسلامی در شهر غزه، ولادت امام محمد بن ادریس شافعی در سال ۱۵۰ ق. در این شهر است. محل ولادت او دست کم تا قرن دهم مشخص و محل زیارت مردم بوده است. شافعی در خردسالی از غزه به حجاز رفت و پس از بالیدن وارد بغداد شد ولی همواره دلتنگ زادگاه خود بود و این احساس فراق را در قالب این دو بیت به زیبایی به نظم کشیده است .

 

ماموستا مبارکشاهی گفت: در دوران میانی تاریخ اسلام، غزه شاهد هجوم و غارت مغولان هم بود، مغولان مردان غزه را کشتند و زنان و کودکان را به اسارت بردند غزه در زمان حکومت ملک ناصر محمد بن قلاوون مملوکی به عنوان یکی از مرکز حکومتی ممالیک برگزیده و همین امر موجب آبادانی ویژه شهر شد. ابن‌بطوطه که سفر شامات خود را پیش از رفتن به الخلیل از غزه آغاز کرد، آبادانی شهر و رونق بازارها و فراوانی مساجد و شکوه مسجد جامع آن را ستوده است .

 

وی با اشاره به کشتار مردم بی گناه گفت: در تاریخ جهان چه کسانی بیشترین تعداد انسانهای بی گناه را کشته اند؟ اولین نفر هیتلر ، یک مسیحی بود. اما رسانه ها هیچ وقت مسیحیان را تروریست خطاب نمیکنند!!پس از آن  ژوزف استالین، مشهور به "عمو جو"او 20میلیون انسان را قتل عام کرد که 14.5میلیون نفر آنها از گرسنگی مردند! آیا او مسلمان بود؟؟ خیر

 

وی خاطر نشان کرد: مائو تسه تونگ (چینی) نیز بین 14تا20میلبون نفر را قتل عام کرد.و بنیتو ماسولینی (ایتالیایی) 400هزار نفر را کشت!آشوکا (در جنگ کالینگا) 100هزار نفر را به قتل رساند! آیا اینها مسلمان بودند؟

 

ماموستا مبارکشاهی با اشاره به محاصره اقتصادی جرج بوش در عراق گفت: تنها 1میلیون و 200هزار کودک در عراق کشته شدند! تصور کنید که رسانه ها هرگز این افراد را تروریست نمی نامند!!آیا جرج بوش مسلمان بود؟؟

 

وی افزود: امروز اکثر غیر مسلمانان از شنیدن کلمه «جهاد» وحشت میکنند.«جهاد» واژه ای عربی است که ریشه ای عربی دارد. «جهاد» یعنی مبارزه علیه شر و بدی برای دستیابی به خیر و عدالت. جهاد به معنی کشتن انسان های بی گناه نیست. تفاوت در این است که ما در جهاد، مقابل شر می ایستیم، نه در کنار آن.

 

وی با طرح سوالی مبنی بر اینکه آیا مسألۀ مشکل ساز، اسلام است؟؟؟ گفت: جنگ جهانی اول 17 میلیون نفر ، جنگ جهانی دوم 50-55 میلیون کشته ، بمباران اتمی ناگاساکی 200 هزار کشته ، جنگ ویتنام، بیش از 5میلیون کشته، جنگ در بوسنی/ کوزوو، بیش از 500هزار کشته ،  جنگ عراق، تاکنون 12 میلیون کشته و در کامبوج 1975-1979، حدود 3 میلیون کشته، توسط عوامل غیر مسلمانان کشته شده اند و جنگ افغانستان، عراق، فلسطین، میانمار (توسط راهبان!) و ...که همچنان ادامه دارد.

 

وی ادامه داد: تا به حال شهدا غزه نزدیک به 11 هزار نفر رسیده اند و در مجموع نزدیک 30 هزار که نزدیک 5هزار کودک و نزدیک 3هزار زن کشته شده اند.

 

وی تصریح کرد: مسلمانان، تروریست نیستند و تروریست ها مسلمان نیستند و هیچ یک از سلاح های کشتار جمعی و یورشی، توسط مسلمانان اختراع نشده وهیچ یک از گروه های نظامی که به اصطلاح، «تروریستان مسلمان» نامیده میشوند توسط سازمان های اسلامی تأسیس نشدند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد