رئیس دفتر شورای نگهبان استان کرمانشاه:

درانتخابات، عمل به قانون ومصالح جامعه رادرنظر میگیریم

سرویس: سیاسیکد خبر: 301361|15:04 - 1402/09/01
نسخه چاپی
درانتخابات، عمل به قانون ومصالح جامعه رادرنظر میگیریم
رئیس دفتر شورای نگهبان استان کرمانشاه گفت: در بحث انتخابات ما یقینا عمل به قانون و مصالح جامعه را حتما مد نظر داریم و امروز جمعی هم که در خدمت شما هستیم ستاد پیشگیری و بررسی جرائم و تخلفات انتخاباتی است.

به گزارش هزارماسوله ، رئیس دفتر شورای نگهبان استان کرمانشاه در دیدار با امام جمعه پاوه در سخنانی اظهار داشت: یکی از عوامل مهم در آرامش منطقه وجود حاج ماموستا ملا قادر قادری است و وجود ایشان در درجه اول یک نعمت برای مردم منطقه و در درجه بعد هم برای اسلام و هم برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است که ما هم شکرگزار نعمت وجود ماموستا و هم دعاگوی ایشان هستیم.

 


حجت الاسلام والمسلمین محسن مفید با اشاره به قوانین جدید انتخابات گفت: در خصوص مباحث قوانین انتخابات، چاره ای جز اجرای صحیح قانون نداریم و به یاری حق سعی می کنیم اصل قانون و مصلحت مملکت در انتخابات را اجرا خواهیم کرد.

 


وی اضافه کرد: در بحث انتخابات ما یقینا عمل به قانون و مصالح جامعه را حتما مد نظر داریم و امروز جمعی هم که در خدمت شما هستیم ستاد پیشگیری و بررسی جرائم و تخلفات انتخاباتی است.


 
وی در پایان گفت: این قانون جدیدی که آمده، نگاه ما بر این است که آسیب هایی که در انتخابات وجود دارد را پیش بینی کرده باشیم و اگر در ادوار گذشته آسیب و یا جرمی بوده عوامل انها را ببینیم و به مصوباتی برسیم که در هر حوزه انتخابیه از آن جرائم و تخلفات جلوگیری کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد