فرمانده سپاه ناحیه پاوه:

بسیج مظهر وحدت مقدس در میان جامعه است

سرویس: سیاسیکد خبر: 301367|15:33 - 1402/09/03
نسخه چاپی
بسیج مظهر وحدت مقدس در میان جامعه است
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه با بیان اینکه بسیج مظهر وحدت مقدس میان افراد ملت است گفت: همه میدانهایی که بسیج در آن حضور پیدا کرده است میدانهای ملی مربوط به ملت همچون دروان دفاع مقدس و بسیاری موارد دیگر است.

به گزارش هزارماسوله ، فرماندهی سپاه ناحیه پاوه در پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته در مراسم گردهمایی بسجیان که بمناسبت هفته بسیج برگزار شد در سخنانی اظهار داشت،: بسیج یکی از برکات انقلاب و از پدیده های بسیار شگفت انگیز و مخصوص این انقلاب و یکی از گنجینه های معنوی بی پایان است که امام بزرگوار(ره) با دید الهی خود و با حکمتی که خداوند  به ایشان عطا فرموده بود، برای کشور و انقلاب و جهان اسلام و همه مظلومان و مبارزان علیه ظلم و ستم و استکبار به یادگار گذاشت.

 

سرهنگ مسعود دوستی با اشاره به تعاریف بسیج افزود: بسیج عبارت است از مجموعه ای که در آن پاکترین انسانها فداکارترین و آماده به کارترین جوانان کشور برای به کمال رساندن و خوشبختی کشور جمع شده اند و تشکیلاتی است که در آن افراد با عضویت در آن به یک مجموعه عظیم و منسجم و یک گروه آگاه،متعهد ، بصیر و اگاه به مسائل کشور و به نیاز ملت تبدیل می شوند.

 

وی با بیان اینکه بسیج مظهر وحدت مقدس میان افراد ملت است گفت:  همه میدانهایی که بسیج در آن حضور پیدا کرده است میدانهای ملی مربوط به ملت همچون دروان دفاع مقدس، میدان سازندگی و خدمات عمومی ، بهداشت و درمان، کمکهای مومنانه و محور مقاومت و بسیاری دیگر است.

 

وی ادامه داد: هیچگاه کشور از چنین مجموعه عظیمی که از بهترین فرزندان کشور و با این خصوصیات تشکیل شده است بی نیاز نیست.

 

سرهنگ مسعود دوستی اضافه کرد: بسیج مظهر عشق و ایمان و آگاهی و مجاهدت و آمادگی کامل ایران برای سربلند کردن کشور و ملت در همه صحنه ها و عرصه ها است .

 

وی گفت: برای اینکه بسیج، بسیج بماند باید صفاتی چون صفا، خلوص، معنویت بسیجی، ارتباط با خدا را در خود حفظ و تقویت نماید.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد