فرماندار پاوه:

لزوم استفاده ازظرفیتهای توریسم درمانی مجتمع پزشکان پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 301369|11:13 - 1402/09/04
نسخه چاپی
لزوم استفاده ازظرفیتهای توریسم درمانی مجتمع پزشکان پاوه
فرماندار پاوه گفت: باید از ظرفیت های توریسم درمانی در این مجتمع استفاده شود.

به گزارش هزارماسوله ، علیرضا حیدری فرماندار پاوه به همراه ، شهردار پاوه ، بخشدار مرکزی و رئیس شبکه بهداشت و درمان پاوه از ساختمان پزشکان رازی پاوه بازدید کرد.

 

 فرماندار پاوه و هیئت همراه در محل ساختمان پزشکان رازی با دکتر پیام یوسفی موسس و مدیر مجتمع رازی  و برخی از پزشکان این ساختمان دیدار و گفتگو کرد.

 

حیدری ضمن بازدید از قسمت های مختلف ساختمان پزشکان ، در نشستی که بیش از یک ساعت به طول انجامید شرکت و به بحث و گفتگو پرداخت.

 

 در این نشست دکتر یوسفی ضمن خوش آمد گویی از مهمانان ، ساختمان پزشکان رازی را محصول لطف خدا و پشتیبانی مردم و مسئولین حامی این مجتمع دانست.

                                       

 وی ساختمان پزشکان رازی را از دو دیدگاه درمانی و فیزیکی تشریح کرد و  اظهار داشت: رضایت و پشتوانه مردمی بیش از هر چیزی در اولویت کار است و از ایده ها و برنامه های آتی خود برای پیشرفت و بهبود وضعیت درمانی این مجتمع گفت.

 

 فرماندار پاوه نیز از زحمات دکتر یوسفی و همه کسانی که برای ساخت این مجتمع زحمت کشیده اند تقدیر و تشکر کرد و مجتمع پزشکان رازی پاوه را یکی از بهترین و با کیفیت ترین مجتمع های پزشکی استان دانست.

 

 حیدری تاکید کرد: باید از ظرفیت های توریسم درمانی در این مجتمع استفاده شود.

 

 فرماندار پاوه حمایت خود را از سرمایه گذاران در شهرستان اعلام و گفت: مجتمع پزشکان رازی یک سرمایه گذاری ماندگار و ارزشمند و عام المنفعه است که باید از ظرفیت های آن برای اعتلای بهداشت و درمان شهرستان پاوه بهره برد و از ان حمایت کرد.

 

 دکتر سهرابی رئیس شبکه بهداشت و درمان نیز ضمن تقدیر از زحمات موسس این مجتمع ، تاکید کرد : حمایت قاطع مسئولین از این کار ارزشمند بسیار ضروری است.

 

 وی تاکید نمود: حضور ارزشمند متخصصان و پزشکان و داروخانه و درمانگاه شبانه روزی ، آزمایشگاه ، رادیولوژی ، سونوگرافی ، ماموگرافی ، فیزیوتراپی ، بینایی سنجی و شنوایی سنجی و سایر خدمات تشخیصی و درمانی در کنار هم در این مجتمع ، خدمات رسانی درمانی را در شهرستان ارتقا بخشیده است.

 

 در ادامه بخشدار مرکزی و شهردار پاوه و روابط عمومی فرمانداری و دکتر سلیمی نیز ضمن بحث و گفتگو پیرامون این مجتمع ، حمایت های بیشتر از این اقدام ارزشمند را ضروری دانستند.

 

 فرماندار و هیات همراه ضمن بازدید از کلینیک رادیولوژی و سونو گرافی و ماموگرافی مجتمع، با برخی از پزشکان مجتمع دیدار و گفتگو کردند و از زحمات انها تقدیر نمود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد