گردهمایی بسیجیان در سپاه ناحیه پاوه برگزار شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 301371|14:27 - 1402/09/05
نسخه چاپی
گردهمایی بسیجیان در سپاه ناحیه پاوه برگزار شد
صبح امروز گردهمایی بسیجیان با حضور امام جمعه پاوه ، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان، فرماندار، فرماندهی و مسئول دفتر سپاه ناحیه پاوه در سالن نهم دی ماه این ناحیه برگزار شد.

به گزارش هزارماسوله ، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه در این مراسم ضمن خیر مقدم به مهمانان در سخنانی اظهار داشت: شان و جایگاه بسیج بالاتر از یک سازمان یا نهادی است چون به عنوان یک تفکر عمل می کند.

 

سرهنگ مسعود دوستی افزود: بسیج تنها در عرصه دفاعی فعالیت ندارد و در همه خدمات بی تظاهر بروز و ظهور پیدا می کند.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص)استان کرمانشاه در این نشست در سخنانی با بیان اینکه بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران(ره)  با تدبیر حکیمانه خود شجره طیبه  را بنیان نهاد اظهار داشت: امروز بسیج نه تنها در ایران بلکه در دنیا مایه عزت و افتخار است و بنا به فرموده امام(ره) مبنی بر اینکه  اگر بر کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین انداز شد، چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد گردید و الّا هر لحظه باید منتظر حادثه ماند.در واقع بسیج  نقش امنیت را ایفا کرده است.

 

حجت الاسلام ولمسلمین جلیلیان افزود:  بسیج در همه عرصه های امنیتی، نظامی و علمی، فرهنگی، سازندگی، پزشکی و بسیاری موارد دیگر حضوری فعال داشته است.

 

وی ادامه داد: به برکت تفکر بسیج امروز ارامش و امنیت وجود دارد و دشمنان جرات تجاوز به کشور ما را ندارند .

 

وی با بیان اینکه امریکای جنایتکار و اسرائیل در برابر تفکر بسیج ضعیف هستند گفت: اسرائیل که مدعی ارتشی قدرتمند است در برابر گروه حماس دچار یک شکست ترمیم ناپذیر شد و نتیجه هرچه باشد سیلی محکم و شکستی غیر قابل ترمیم برای صهیونیسم است.

 

وی اضافه کرد: مهمترین عامل شکست صهیونیسم هم مکتب امام حسین(ع) است که ما شیعه و سنی در برابر ظالمان ایستادگی می کنیم و رهبر حماس هم بیان می کند که مکتب و تفکر خود را از مکتب امام حسین(ع) فرا گرفته است.

 

حجت الاسلام ولمسلمین جلیلیان  افزود: ایستادن و زیر بار ظلم نرفتن، تفکر بسیج است و تفکر بسیج هم برگرفته از قرآن کریم است.

 

وی با بیان اینکه  بصیرت و دشمن شناسی شاخصه اصلی تفکر بسیج است تصریح کرد: با توجه به آیات قرآن و روایات، باید شناخت دشمن و شناخت راههای مقابله با دشمن و ممنوعیت دوستی با دشمن را داشته باشیم و در این راه اگر دستورات قران را در بحث دشمن شناسی توجه کنیم قطعا مایه عزت ما خواهد شد.

 

وی در پایان گفت: امروز به فضل خدا تفکر بسیج مرز نمی شناسد و محور مقاومت هم با تفکر بسیج در برابر ظالمان ایستاده اند و آینده از آن محور مقاومت است.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد