مشاورسازمان جهانی بهداشت در برنامه شهر سالم:

مشارکت مردم اولین رکن اساسی برنامه شهر سالم است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 301376|20:22 - 1402/09/05
نسخه چاپی
مشارکت مردم اولین رکن اساسی برنامه شهر سالم است
مشاورسازمان جهانی بهداشت در برنامه شهر سالم گفت: چهار رکن اساسی و مهم در برنامه شهر سالم وجود دارد که مشارکت جامع و مردم اولین رکن این برنامه می باشد.

به گزارش هزارماسوله ، مشاور سازمان جهانی بهداشت در برنامه شهر سالم در گفتگویی با خبرنگار ما در سخنانی اظهار داشت: بمناسبت اجرای برنامه شهر سالم در شهر پاوه که از ۸ دی ماه ۱۴۰۰ در این شهر شروع شده است و استمرار دارد، نشست های پیرامون معرفی پاوه به عنوان شهر سالم برگزار شده است.

 

دکتر تبریزی افزود: برنامه شهر سالم با هدف معرفی شهر و شهروند سالم با مشارکت خود مردم و سازمان ها و ادارات و با همکاری تمامی سمن هایی است که در سطح شهر وجود دارد، و در حال اجرا است.

 

وی گفت: ان شاالله براساس برنامه ای که تدوین شده است و در حال اجرا می باشد، بزودی بتوانند گواهی مربوط به شهر سالم را از سازمانهای مربوطه دریافت کنند.

 

وی ادامه داد: چهار رکن اساسی و مهم در برنامه شهر سالم وجود دارد که مشارکت جامع و مردم اولین رکن این برنامه می باشد.

 

وی اضافه کرد: مشارکت ادارات و سازمانها، مشارکت سمن ها و مستند سازی از دیگر ارکان اساسی برنامه شهر سالم است.

 

دکتر تبریزی گفت: همه این ارکان در جهت اخذ دیدگاه مردم، اولویت بندی و تبدیل به برنامه کردن دیدگاههای خود مردم در داخل شهر می باشد.

 

وی در پایان گفت: امیدواریم این برنامه کمک کند بیش از پیش در جهت سالم سازی محیط و فضا سازی شهری برای مردم خوب شهر فعال و به اهداف خود برسد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد