خیرات خانواده مرحوم حاجی عزت قادری در خرید دستگاه سنگ شکن برای بیمارستان پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 301391|16:19 - 1402/09/13
نسخه چاپی
خیرات خانواده مرحوم حاجی عزت قادری در خرید دستگاه سنگ شکن برای بیمارستان پاوه
به همت موسسه خیریه بیمارستان قدس پاوه و با حضور ورثه مرحوم حاجی عزت قادری مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان خیرات آن مرحوم جهت خرید دستگاه سنگ شکن درون اندامی پاوه به حساب موسسه خیریه پاوه واریز شد.

به گزارش هزارماسوله ، با حضور تعدادی از ورثه مرحوم حاجی عزت قادری و حضور جمعی از فعالین مدنی در حوزه سلامت و اعضای موسسه خیریه بیمارستان قدس پاوه جلسه ای در محل بیمارستان قدس پاوه برگزار شد.

 

ورثه مرحوم حاجی عزت قادری همچون مرحوم پدرشان مهربانی و انسانیت و در خدمت خلق بودن را تفسیر نمودند و نشان دادند با نام و یاد پدرشان مرحوم کاک عزت، عزتشان را در طبقه اخلاص نهاده و مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان خیرات آن مرحوم را برای خرید دستگاه سنگ شکن درون اندامی تقبل نمایند.

 

وهبی احمدی مدیر عامل موسسه خیریه بیمارستان قدس پاوه در این جلسه گزارشی از خدمات و فعالیت های انجمن به همت مردم سخاوتنمند پاوه را ارائه نمود.

 

وی افزود: در مدت فعالیت ۲ ساله هیئت مدیره جدید بر اساس اساسنامه با تلاش مردم این دیار توانسته ایم ضمن خرید انواع دستگاه و نیازهای بیمارستان به صورت کمی و کیفی کمک حال بسیاری از بیمارانی باشیم که توان پرداخت هزینه های درمان را نداشته اند.

 

دکتر حارث رضایی جراح و متخصص کلیه و مجاری اداری نیز در این نشست اعلام کرد: با توجه به ازدیاد مراجعین و مردم در خصوص بیماریهای کلیوی در شهرستان خرید این دستگاه را برای حال و اینده شهرستان بسیار مهم و کلیدی می باشد.

 

وی ضمن تقدیر از خانواده مرحوم کاک عزت قادری گفت: باید به خود ببالیم که در دیاری زندگی میکنیم که حس مشارکت و اقدامات انسان دوستانه سرآمد هستیم.

 

وی به شفاف بودن و عملکرد مثبت موسسه خیریه بیمارستان اشاره کرد و گفت: امید است با پرداخت نصفی از خرید دستگاه لیتوتریپتر درون اندامی Lithotripter امید است خیرین نیکوکار و دانشگاه علوم پزشکی هزینه باقیمانده را متقبل شوند.

 

گفتنی است این دستگاه لیتوتریپتر درون اندامی Lithotripter یکی از به روزترین و کارآمدترین دستگاههای سنگ شکن درون اندامی می باشد که قیمت حدودی آن ۵۲۰ میلیون تومان می باشد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد